Інструмент Gemini, інтегрований у Google Таблиці, розкриває нові можливості автоматизації для маркетологів, аналітиків та всіх, хто прагне оптимізувати процеси створення і редагування документів. Почнемо з основ і подивимося, як Gemini допоможе створити ефективну таблицю з метриками для маркетингової кампанії. Ці поради базуються на матеріалах безкоштовного курсу “Від новачка до експерта в ШІ”, який створила Netpeak Group за підтримки Мінцифри.
Зверніть увагу: деякі функції доступні лише на платних тарифах, а українська мова на момент створення цього уроку ще не підтримується. Тому для роботи обираємо англійську мову.
Відкриваємо будь-яку вашу Google таблицю та у кутку праворуч натискаємо іконку Gemini
Gemini не з соромʼязливих, тож вже дасть свої варіанти, з чого можна почати. Наприклад, оберемо «створити таблицю з метриками для маркетингової компанії».
Gemini відразу пропонує сформований промпт, який доступний для редагування. Натискаємо Enter і дивимося на результат.
Ось таку таблицю-шаблон створив Gemini:
Але ж ви не думали, що на цьому ми зупинимося?!
Заглибмося ще і попросимо Gemini допомогти нам з написанням формул для розрахунків.
Повертаємось у бокову панель Gemini та пишемо запит.
Наприклад:
«Create a formula that calculates the total cost of all the campaigns» (Створи формулу, яка обчислює загальну вартість всіх кампаній)
Тепер готову формулу копіюємо та вставляємо в потрібну комірку таблиці-шаблону.
Продовжуємо працювати з документом.
Напишіть наступний запит:
«Create a formula that calculates the average cost per conversion for all campaigns» (Створи формулу, яка обчислює середню вартість за конверсію для всіх кампаній)
Gemini ви можете давати не лише чіткі інструкції, а й попросити поради щодо того, як щось зробити в документі чи порахувати.
Наприклад:
«Give me instructions how to Create a chart» (Дайте мені інструкції, як створити діаграму)
Тобто ви можете або проговорювати з Gemini кроки й далі вже дороблювати самостійно щось, або ж просити створювати для вас вже готові формули.
На сторінці самого Gemini ви зможете знайти додаткові можливості для роботи з документом.
У полі вводу тексту натисніть плюсик та додайте ваш файл (наприклад, якусь таблицю) та текстом пропишіть що саме потрібно зробити.
Наприклад:
«Create diagramma for marketing budget» (Створи діаграму маркетингового бюджету)
Ось такий результат нам видав Gemini:
Тепер, розібравшись з таким базовим функціоналом, ви зможете працювати з Gemini: в Google docs, Google slides, G-mail та Google Drive.
Вражає, правда?
Тепер ви можете швидко створювати елементи таблиць за допомогою Gemini. Якщо вам цікаво більше дізнатися про можливості штучного інтелекту, приєднуйтесь до безкоштовного курсу “Від новачка до експерта в ШІ” від Netpeak Group за підтримки Мінцифри. На курсі ви навчитеся використовувати ШІ для різних завдань – від створення рецептів і догляду за рослинами до роботи зі складними промптами тощо.