Скільки з вас стикалися з курсом, після якого виходиш з пустою головою? Коли ніби слухав-слухав, але після пройдених лекцій, мітів і домашок не можеш згадати нічого корисного, що можна використовувати для своєї професії? І наскільки набридло бачити рекламу курсу в Інстаграмі й не знати, чи варта цукерка своєї обгортки? А чек-листи, які ти ніколи не відкриєш і не будеш використовувати після купівлі?
Так от, ми тут саме для цього. Це — інструкція, як не попастися на інфоциганство у 2024 році. Загинайте пальці, якщо вам попадалися курси з таким “ред прапорцем🚩”.
1. Крінж — це нормально, коли ти й сам крінж
Якщо організатори не заморочились про те, як виглядатиме “обличчя” їхнього навчання — це говорить про не відповідальний підхід й скоріш за все такі ж матеріали тебе чекають й на самому навчанні.
2. Нечітка інформація про лекторів
Чи є інформація про них, їх досвід, кейси чи це беззмістовний опис в стилі “заробив 10000$ своїм клієнтам”, “в маркетингу понад 10 років”, або “працює в агенції в Кремнієвій долині”.
3. Відгуки без посилань або відсутність відгуків взагалі
Безперсональні відгуки. Коли на сайті в стовпчик написані десять синонімів до речення “класний курс”, погодьтесь, це не дає великої інформації. Якщо ж у відкритих джерелах або на сторінках соціальних мереж є відгуки від реальних людей, коментарі під постами, але цілий хайлайтс з репостами студентів, то це вже можна вважати позитивним досвідом інших людей.
Скільки пальців ви вже загнули на цьому етапі?
4. Нечітка програма курсу
Прочитайте програму, і спробуйте зрозуміти, що ви з неї запам’ятали. Якщо хоча б щось з деталей уроків залишилось у вас в голові, значить, це вже може бути змістовне навчання. Якщо ж у вашій голові білий шум, значить, ви щойно прочитали збірку водянистих речень з крутими епітетами та нульовими реалістичними результатами для вас.
Так, тут треба зробити свайп вліво і забути про цей курс назавжди.
5. Клікбейтні та нереалістичні обіцянки опанувати професію
Наприклад, з 0 за місяць, чи “заробляй вже 1000$ одразу після навчання”. Сюди ж стаються маніпуляції “тільки сьогодні й тільки для моїх підписників…”, “це останній потік курсу, тому не опусти можливість..”, “ціна 100$ лише для перших 30 учасників..”
А якщо ви розумієте, що ви не хочете витрачати багато часу на курс, але вам потрібні глибокі точкові фундаментальні знання вже зараз, для вас створили новий формат навчання – Bootcamp.
Bootcamp передбачає лекції з експертами, постійну перевірку знань і дедлайни, що вимагає високого рівня дисципліни. Він підходить тим, хто хоче швидко перепрофілюватися на щось вище, ніж просто “джун”.
Якщо ваш стиль навчання — про зміну вашого фундаментального бачення, то зараз є активний CORE MARKETING BOOTCAMP в онлайні. Його організатори запросили потужних лекторів, які мають реальні кейси на українському ринку і можуть розказати практичні поради для маркетологів або тих, хто хоче стати маркетологом. Тут не буде обіцянок заробляти мільйони після Bootcamp, але буде талент-лист у відомих агенціях й компаніях України для найкращих студентів, а ще грант на 100 000 гривень на навчання.
Обирайте знання, практику і базу в перевіреної школі і переходьте на наш сайт, купуйте квиток і стартуйте 1 липня на BOOTCAMP.
Як ми зазначали вище, після багатьох курсів, чек-листів чи корисних інфопаків краще мати практичні завдання, щоб закріпити знання. Саме тому спробуй знайти якийсь з цих ред-флагів на сайті нашого Bootcamp з маркетингу.