Коли мова заходить про «розкрутку» інтернет-аптеки, мається на увазі, перш за все, SEO-просування. Цей процес передбачає оптимізацію всіх аспектів конкретного сайту з метою поліпшення його «видимості» пошуковими системами, залучення ЦА, тобто користувачів, яким потрібно купувати вітаміни, медикаменти або інші аптечні товари.

Аптека
В результаті значно покращуються продажі, зростають показники, дохід, якісно зміцнюється довіра до конкретного бренду.
Якщо розглядати фармацевтику, то в сфері продажів вона представлена двома організаційними формами:
- Офлайн аптеками, які розширюють базу клієнтів за рахунок торгівлі в онлайн.
- Інтернет-аптеками.
І в будь-якому із зазначених варіантів, просування сайту аптеки буде складніше, ніж розкрутка торгових брендів і сайтів немедичного призначення.
Як приклад для ознайомлення візьмемо просування інтернет-аптеки від агентства диджитал-маркетингу.
Розкрутка аптеки онлайн
Коли клієнт звернувся в imart.pro, пошуковий трафік не перевищував 40 осіб на добу.
В результаті аналізу ресурсу стало зрозуміло, що:
- наповнення було частковим;
- багатьох важливих сторінок просто не було;
- статті були хорошими, ілюстрації якісними, але не було посилальної маси;
- не велася робота в соціальних мережах.
Тобто, портал, як такий був, але робота по ньому толком не проводилася. А сам по собі він фізично не міг «працювати».
Фахівці поставили завдання:
- Домогтися трафіку за запитами про конкретні препарати для резервування їх за допомогою порталу в аптеках.
- Збільшити максимально і терміново трафік з систем пошукових систем.
- Опрацювати інформаційну частину на порталі.
Практична динаміка цього проекту була дуже ймовірною. Тому роботи стартували досить активно.
Портал і розміщений на ньому контент було вирішено просувати шляхом виявлення тих зон зростання, які вплинули б на сайт цілком, а не точково, дозволили б автоматизувати внесення змін.
На етапі аналізу конкурентів акцент було зроблено на:
- джерелах для трафіку;
- використовуваних посилальних стратегіях;
- структурі самих сайтів і окремих сторінок;
- контенті;
- виявленні кластерів для сторінок, що генерують трафік.
Коротко зупинимося на кожному пункті кейсу з просування інтернет-аптеки.
Пошуковий безкоштовний трафік для порталів подібного типу, зазвичай, ділять:
- Основну частину, де всі частотні запити шаблонізовані, де сторінки БАДів і препаратів типові. Тут запити були складені такого типу:
- стрептоцид;
- стрептоцид купити;
- стрептоцид відгуки та ін;
Це варіант саме для ліків.
Запит за категоріями препаратів, за косметикою, гігієною, мед.технікою та ін. товарами опрацьовувався окремо.
- Статтєву частину. Тут передбачалося створення SEO статей з посилальними масами, різноманітними запитами по темі хвороб, косметології, здоров’я та ін.
- Посилальну стратегію. Для просувного сайту був підібраний пул з 30+ конкурентів за видачами в Google. За допомогою CheckTrust, SerpStat, Similarweb і Ahrefs були проаналізовані показники, створена таблиця. Далі за її даними проводився аналіз конкурентів з доменами нижче середнього, з якісним трастом, з мінімумом розміщених посилань, але з відмінною видимістю.
Результати показали, що якщо на певному форумі проводиться обговорення певного препарату, учасники діляться посиланнями і на відповідний контент. Далі саме ці посилання забезпечують переходи на потрібний портал.
Контент для інтернет-аптек: як проводиться робота
Перед наповненням конкретного ресурсу теж аналізується ключовий конкурент (конкуренти).
Обов’язково в аптечній частині перевіряються:
- унікальність розміщених текстів;
- зручність їх оформлення;
- зручність читання;
- повноцінність інформації для користувачів.
Далі здійснюється перехід в гугл і проводиться порівняння з топовими статтями за потрібним профілем.
Обов’язково опрацьовуються відгуки по препаратах.
Редагуються інструкції.
Якщо певний препарат буде мати незрозумілий, неакуратний, безграмотний опис, користувач піде з сайту. Верстка теж важлива.
Аптечний сайт може містити авторитетний блог з публікаціями експертів. Тут, звичайно, вже без обмежень за обсягами публікацій. Трафік самою присутністю експертів буде забезпечувати (якщо, звичайно, їхня робота заслуговує на увагу і повагу).
Добре на відвідувачів впливають рекомендації реальних клієнтів сайту. Потрібно продумати, як стимулювати замовників залишати відгук після покупки.
Просування лікарських засобів і їх оптимізація
Коли сайт добре наповнений, коли помилки, типу картинок поганої якості або низької швидкості завантаження сторінок усунені, можна починати просування фармацевтичних препаратів в інтернеті або просування самої аптеки.
Однотипні сторінки з дублюючими метаданими потрібно опрацювати, змінивши заголовки Н1, тайтли і дескрипшени.
Повторювану інформацію виправити.
Забезпечити створення на картках окремих ліків однакових блоків для системного розміщення контенту.
Опрацювати ключі, щоб запит від потенційного клієнта максимально швидко приводив його до потрібного препарату або інформації.
Нюансів дуже багато, але будь-який медичний, в тому числі і аптечний сайт реально якісно просунути, вивести в топ, зробити лідером за кількістю замовлень. Якщо відразу вибрати для вирішення цього завдання відповідного виконавця, результати не змусять себе чекати.









































































