Twitch — найпопулярніший стримінговий майданчик у світі. Там збираються користувачі з різних куточків світу, щоб проводити свої онлайн-трансляції, спілкуватися з аудиторією, показувати свій скіл у різних іграх, грати на музичних інструментах, навіть малювати. Чому стрими на Твічі стали такі популярні? Вся річ у монетизації контенту.
Користувачі можуть не просто побудувати навколо себе ціле ком’юніті однодумців та фанатів, але ще заробити на партнерських програмах від стримінгового сервісу або стати обличчям бренду, компанії, майданчика. Це гарантує додатковий прибуток від 50 доларів до кількох тисяч на місяць, що дуже привабливо.
Що в такій ситуації робити новачкам та ноунеймам? Для впевненого старту на Твічі знадобиться: гарний контент, обладнання, набрати глядачів. Одна справа — стрими професійних гравців, які вже мають свою фан-базу, інша — скіловий новачок, який тільки-но починає пізнавати платформу.
Як набрати передплатників та глядачів? Як розкрутити Твіч з нуля в короткий термін? Чи буде накрутка глядачів на стрим у Твіч ефективною? Ось кілька порад про те, як залучити глядачів на стрим, щоб наблизити отримання партнерки та почати заробляти на своєму хобі.
Як набрати перших глядачів на Твічі стримеру-початківцю?
Існує дві основні категорії стримерів-початківців: ті, хто мав певну фан-базу до того, як потрапив на стримінговий сервіс і ті, хто ніколи не займався своєю медійною стороною, але дуже хоче потрапити до спільноти стримерів.
У першу категорію стримерів-початківців можна віднести наступних людей, яким буде не так складно набрати глядачів:
- Інстаграм-блогери будь-якої спрямованості: від лайфстайл до спорту та коміксів.
- Ютуб блогери, які вирішили розширити аудиторію на каналі, збільшити охоплення глядачів, спробувати щось нове для себе.
- Медійні особи з різних сфер, яким потрібно проводити масові заходи та місце для зустрічі з передплатниками. Це можуть бути люди різних сфер діяльності: від психологів до художників та радіоведучих. Твіч вже давно вийшов за рамки «платформи для ігор», створивши безліч розділів, як Just chatting, ART, Sport, ASMR.
- Професійні гравці. Тип гри не важливий, головне — тег команди та особистість гравця. Деякі кіберспортивні команди у своїх договорах із гравцями виділяють окремий пункт умов співпраці. Він зобов’язує гравців під час підписання контракту на співпрацю з тегом стриміти певну кількість годин на тиждень. Однією з таких організацій є Cloud9.
Друга категорія — новачки без фан-бази, медіа, розкручених профілів та соціальних мереж, яким дуже складно набрати аудиторію на початковому етапі. Що робити їм у такій ситуації? Адже на Твічі є низка своїх умов для отримання пропозиції щодо підписання партнерської програми:
- Стриміти мінімум 8 годин на протязі 7 різних днів;
- Показник регулярних глядачів у середньому повинен бути не менше 3 за годину;
- Потрібно набрати мінімум 50 фоловерів (навіть не передплатників).
Не плутайте поняття Subscribe і Follow. За змістом вони схожі, але «Follow» та фоловери — категорія глядачів, які просто стежать за каналом стримера, не сплачуючи за бонусні переваги. Число фоловерів на Твічі — показник популярності, але прямий прибуток не приносить, а лише впливає на потенційний.
Якщо з першими трьома пунктами все зрозуміло та виконати їх реально, то як набрати глядачів? На щастя, питання цілком вирішуване навіть для новачків. Ми розповімо, як почати стриміти і як набрати глядачів на Твічі, щоб отримати заповітне партнерство.
Популярні сервіси для набору глядачів
Накрутка — справа тонка. Деякі стримери просто створюють тисячі ботів (лівих облікових записів) і заповнюють чат. Ботів, які не можуть навіть імітувати реальне спілкування в чаті, відразу помічає жива аудиторія та адміністрація майданчика, після чого канали банять чи блокують доступ до них. Тому потрібно уважно ставитися до сервісу накрутки, щоб набрати глядачів на Твічі і вибирати варіанти, які вміють грамотно працювати з алгоритмами соціальних мереж і майданчиків, враховуючи їх особливості, систему безпеки.
Ось кілька перевірених сервісів, які допоможуть вам набрати перших глядачів на Твіч без ризиків.
LikesID
Likesid.com — сервіс із залучення глядачів на трансляції до Твіча. Компанія працює з алгоритмами платформи з огляду на її особливості. Такий підхід робить накрутку повністю безпечною. Ще жодного разу на сервіс не надходило скарг про ботівництво чи шахрайство. Компанія пропонує клієнтам великий вибір різних пакетів для придбання: від 100 до 1000 глядачів на трансляцію. Компанія зібрала багато позитивних відгуків завдяки безпечній, анонімній системі оплати. Також вона представляє гарантію на свої послуги протягом 30 днів, гарантуючи, що додасть глядачів у разі технічних збоїв.
SocialBoss
Сервіс комплексної накрутки аудиторії у різні медіа-ресурси: від Ютуб до Телеграм каналів. Варто врахувати, що сервіс повністю англомовний, проте це не завадить вам оформити замовлення, оскільки реєстрація не потрібна.
BoostOne
Це ще один сервіс комплексного просування. У спектр його послуг входить все: від ТікТок до Твіч та Дискорду. Вам вдасться набрати глядачів на свої трансляції, перегляди і не тільки. Однак через різноплановість послуг іноді страждає на якість, затримки транзакцій з оплати, збиті графіки потоку глядачів на трансляції. Але компанія ефективно працює над усуненням помилок, що видно з відгуків клієнтів.
Дані сервіси точно не дадуть вам потрапити до бан-листу Твіча, а лише допоможуть набрати перших глядачів, щоб впевнено стартувати та отримати партнерську програму.
Умови та переваги партнерки на Twitch
Партнерська програма Twitch — спеціальна пропозиція для стримерів від бренду. Це взаємовигідне співробітництво між стримінговим сервісом та його контент-мейкерами. При укладанні договору про партнерську програму стример отримує:
- можливість прямої монетизації своїх стрим;
- можливість заробляти на переглядах;
- можливість створити «платну передплату» на свій канал, що допоможе заробити;
- лояльне ставлення від компанії та просування з її боку.
Крім очевидних переваг у вигляді ділового партнерства з Твіч, стример також отримає низку технічних бонусів, які недоступні простим користувачам:
- Доступ до інтеграції YouTube каналу з каналом на Твіч, що в майбутньому позитивно позначиться на охопленнях та заробітку.
- Партнер дозволяє швидко виводити зароблені кошти на будь-який з представлених варіантів.
- Монетизація контенту. Стример отримує кошти за платні передплати, а також за платні емоції у чаті.
- Більше можливостей для розвитку каналу.
- Можливість заробити на рекламі від самого Twitch.
Стример як шоумен — для нього справді важлива аудиторія та її кількість (якість теж не варто ігнорувати, але для цього є модератори чату, які швидко видалять/внесуть у чорний список некультурних глядачів, які вносять токсичність у трансляції). Тому якщо плануєте стиміти на Твічі, обов’язково думайте над тим, як набрати глядачів.
7 кроків, щоб розкрутити Твіч з нуля
Твіч, як ми вже писали, є найбільшим майданчиком для стримінгу у світі. Потрапити туди легко, стати популярним складно. Ви повинні чітко розуміти, чого хочете досягти в майбутньому. Адже є категорії стримерів, які заробляють кілька тисяч доларів на місяць, мають контракти від рекламодавців, отримують прес-релізні версії ігор від видавництв. Їм цього вистачає і більше не потрібно.
Але якщо ви думаєте, як стати популярним стримером на Твічі, набирати по 10-20 тисяч глядачів на своїх трансляціях, то буде потрібний комплексний підхід до справи. Доведеться чимало попрацювати над контентом і технічною складовою, над собою, а також над своїм образом та подачею.
Крок 1. Цілі
Як ми писали вище, вам потрібно розібратися в тому, чому і для чого ви хочете почати стриміти. Що ви хочете транслювати своїм майбутнім глядачам на Твічі? Цей пункт значно важливіший, ніж здається. Адже без бачення підсумкової мети вам буде складно побудувати контент план, вигадати загальну концепцію, виділити свої особливості в порівнянні з рештою сотень тисяч кріейтерів.
Крок 2. Напрямок стриму
Стриміти «все і одразу» не вдасться. Перед тим, як набрати перших глядачів на Твічі, ви маєте вибрати для себе якусь конкретну категорію. Серед доступних варіантів є:
- Стрими за конкретних ігор. Найчастіше це онлайн проєкти чи кооперативні ігри.
- Стрими за іграми. Сюди входять: летсплеї, проходження, огляди ігор або новинні дайджести разом із проходженнями, це можуть бути розбори ігрових механік або створення унікальної архітектури, карт, ландшафтів, як у Minecraft.
- Новинні дайджести та обговорення новинок з вашою аудиторією.
- Карткові ігри.
- Своя творчість та спілкування з іншими людьми.
У міру вашого розвитку ви зможете відштовхуватися від запитів глядачів або влаштовувати тематичні стрими за бажанням.
Крок 3. Залізо
Коли ви знаєте, який контент транслюватимете в маси, вам простіше буде зібрати відповідний ПК для цих завдань. В інтернеті є багато збірок ПК для різних бюджетів та цілей.
Крок 4. Загальна атмосфера та антураж
Подумайте над тим, як залучити глядачів до стриму, що ви показуватимете на екрані. Чи буде там трансляція вашого обличчя та кімнати чи ви використовуватимете хромакей? Якщо ви транслюватимете себе за робочим місцем, то варто задуматися про підсвічування (купівлю кільцевого освітлення). Від цього також залежатиме, чи зможете ви набрати достатньо глядачів на своєму стримі у Твічі.
Крок 5. Соціальні мережі
Вам потрібно зрозуміти, що час заводити соціальні мережі. Коли ви стаєте стримером, ви автоматично маєте починати створювати особистий бренд і просувати його. Завдяки сторінкам у соціальних мережах користувачі можуть:
- стежити за вами та вашим каналом;
- дізнаватись про всі новини, що пов’язані з каналом, його розвитком;
- дізнаватись про анонси, нововведення (наприклад, додавання нових смайликів у чаті на твічі);
- контактувати з вами за межами стримінгового сервісу.
Такий підхід також допоможе набрати глядачів та розширити свою сферу впливу.
Крок 6. Попередні тести
Тестовий запуск стриму — обов’язковий атрибут. Не можна виходити в ефір до глядачів без підготовки. Буде незручно, якщо ви запустите перший стрим, можете набрати глядачів, а якість звуку буде на низькому рівні. Сюди можна включити ще ряд факторів: тип рендеру відео (ЦП або відеокарта), рівень бітрейту відео, наявність затримки на трансляції (захист від стримснайперів).
Ви можете попросити оцінити якість картинки, звуку, продуктивності гри своїми знайомими. Вони зможуть дати чесний фідбек за кожним пунктом, який вам важливий.
Крок 7. Початок трансляцій
Після того, як усі приготування закінчені, обладнання готове, стабільність трансляцій перевірено, є договір із майданчиком на перших глядачів — настав час приступати до стримів. Не забувайте спілкуватися з аудиторією, просити фідбек після кожної трансляції. Так вам буде простіше усувати помилки та покращувати контент, щоб у подальшому набрати ще більше глядачів.
Підіб’ємо підсумки
Сфера та затребуваність стримінгу тільки зростає. З кожним місяцем Твіч запроваджує нові варіанти для заохочення кріейтерів, створює для них приємні та комфортні умови роботи.
На стримах можна заробити дуже багато. Головне — добре підготуватись, продумати контент, щоб набрати перших глядачів. Якщо ви готові постійно розвиватися, рости не тільки як гравець, а й блогер — впевнено робіть старт. А накрутка глядачів на Твіч вам допоможе на перших етапах. Ваше завдання — вибрати гідний сервіс, який гарантує надходження замовлених послуг. Наприклад, у цьому ви точно будете впевнені з платформою LikesID. Перед замовленням великої кількості глядачів на Твіч купіть мінімальний пакет, щоб ознайомитися з функціями сервісу.