До Дня Незалежності України національний виробник напоїв IDS Ukraine випустив лімітовану серію води “Моршинська — Щаслива країна майбутнього” і змінив дизайн етикетки. Маркетингова директорка компанії Оксана Ткачук розповіла про процес реалізації проєкту і поділилась досвідом, як брендам транслювати власну позицію навіть через брендування.
Що стало поштовхом до випуску лімітованої серії та зміни етикетки?
“Моршинська” як бренд-лідер завжди відстежує тренди та настрої суспільства і глибоко розуміє цінності споживачів. Одна з найвищих цінностей для українців, особливо в цей важкий і важливий час для нашої країни, — НЕЗАЛЕЖНІСТЬ. І цей День Незалежності — особливий для кожного з нас, бо всі наші думки про Перемогу й бажання уже зараз будувати щасливу країну майбутнього. Саме цей інсайт ми виявили в рамках підготовки кампанії до 24 серпня. Кожен наш споживач натхненно долучається до наближення Перемоги — на власному рівні та в рамках своїх можливостей. Їх надихає образ країни, яку ми прагнемо побудувати — щасливої, об’єднаної та передової в технологічному сенсі. Роль бренду “Моршинська” полягає в наданні українцям сили та натхнення, він оновлює, надихає та стає провідником до мрії — до щасливої країни майбутнього.
Тож запуск унікальної соціальної платформи “Щаслива країна майбутнього” та оновлення брендування — цілком природній та необхідний саме зараз процес.
Як створювався дизайн: чим надихались, чому обрали саме такі зображення?
Ми ретельно продумували цей проєкт і сам дизайн, оскільки розуміли, що хочемо не тільки привітати наших споживачів із Днем Незалежності, але й показати, що не лише словом, а й ділом “Моршинська” вкладається в побудову щасливої країни майбутнього. Більш того, кожен наш споживач є важливим учасником і помічником у цій роботі — колосальній і безперервній.
Для нас було найважливішим зберегти та передати ціннісну складову проєкту, тому фінальну концепцію ми сформували внутрішньо. Потім був тривалий процес ітерацій та роботи з агенціями.
Щаслива країна майбутнього, баченням якої ми поділились з нашими споживачами, розкривається в трьох напрямках: об`єднана, вільна та технологічна. Це гармонічно та символічно відображено на пляшках із різним рівнем газації води.
Кожна етикетка символізує соціальний проєкт, який реалізовує компанія:
- Технологічна — інвестиція в інноваційне навчання в РОДОВІДшколі;
- Об’єднана — благодійна програма підтримки водою військових та цивільних;
- Вільна — переробка пластику для друку деталей навчальних дронів.
Додатково на кожній пляшці міститься QR-код, який веде до сайту, де відображена інформація про проєкти, підтримувані брендом. Це ще один спосіб активно взаємодіяти зі споживачами та включити їх у різноманітні благодійні та соціальні ініціативи. Цей крок виявляє відкриту та довірчу позицію бренду перед своїми клієнтами, надаючи можливість брати активну участь кожному у створенні “Щасливої країни майбутнього”.
Який тираж лімітованої “Моршинської”?
Ми надрукували тираж, який буде синхронно комунікувати зі споживачем під час ТБ та Диджитал-підтримки. Наше завдання — охопити якомога більше українців, надавши їм джерело сили та натхнення до створення Щасливої країни майбутнього. І важливо, що споживач у нашому випадку теж є учасником створення цієї країни, адже, споживаючи “Моршинську”, кожною пляшкою він робить внесок або в благочинний напрямок діяльності, де ми надаємо гуманітарну допомогу, або в розробку навчальних дронів, або у розвиток нової освітньої програми.
На вашу думку, чи варто брендам “говорити” зі своїми клієнтами та транслювати свою позицію через зовнішній вигляд продукту?
Відкритість і пряма комунікація мають бути must have і без додаткових кроків бренду. Споживачі цінують чесність, щирість та справжність у проявах брендів, бо саме такий діалог формує лояльність та brand love.
Крім цього, активна підтримка України та благодійна діяльність мають високу цінність для споживачів і розглядаються зараз вже як стандарт. Всі — як споживачі, так і компанії — об’єдналися заради спільної мети — скорішої Перемоги, і проєкт “Щаслива країна майбутнього” є виявом нашої щирої та відвертої підтримки країни та українців. Цей проєкт відображає не лише наші цінності, а й важливість активної комунікації з глибоким змістом, яка навіть через етикетки продукту уже зараз спонукає до певних дій заради будівництва кращої майбутньої “Щасливої країни”.