Правильно оформити білборд є одним із головних завдань творців рекламної продукції, бо від цього залежить його ефективність. На думку експертів, невдале оформлення білборда знецінить найкреативніші ідеї маркетологів. Оформлення рекламного щита вимагає від творців реклами неухильного дотримання правил дизайну, які відповідають зовнішній рекламі.
Перш за все, зображень на рекламному щиті не повинно бути багато. Цілком достатньо двох штук. Рекламний слоган повинен складатися з короткої, але ємною фрази, що містить не більше п’яти слів.
Текст реклами не повинен зливатися із загальним фоном білборда.
Палітру кольору необхідно підібрати, враховуючи пори року.
Звичайно, у зовнішньої реклами не існує типового шаблону. Творці рекламної продукції прагнуть впровадити свої оригінальні задумки. Головне, при оформленні білборда дотримуватися дизайнерських вимог.
Всім маркетологам відоме негласне правило «трьох секунд». Фахівці з реклами провели дослідження, в результаті якого встановили, що пішоходи та водії автомобілів на знайомство з білбордами витрачають близько трьох секунд. Слід зазначити, що рекламні щити, перехожі і автолюбителі вивчають боковим зором, так як білборди опиняються поза зоною прямої видимості. З цього можна зробити певний висновок: білборд цікавий потенційним клієнтам тільки три секунди. Якщо перехожих «зачепив» зміст реклами, значить, час, витрачений на оформлення білборда, не було витрачено даремно.
Як оформити білборд, щоб він зацікавив людей?
По-перше, при оформленні рекламного щита неможна застосовувати складну графіку і глибокодумний текст реклами. Психологія людини влаштована таким чином, що він не стане витрачати свій час на ознайомлення з вищевказаним білбордами. Крім цього, зовнішню рекламу потрібно зробити яскравою і змістовною.
Специфіка місця установки білборда і пори року повинні враховуватися при доборі забарвлення рекламного щита. Наприклад, яскравий білборд буде чудово виглядати на тлі зимової природи і стане об’єктом уваги потенційних покупців рекламованих товарів.
Величезну роль в правильному оформленні рекламного щита грає дистанція. Багато білбордыв добре видно на значній відстані. Однак на віддаленій відстані люди здатні до сприйняття тільки контрастних кольорів і великого шрифту. Такому білборду неприйнятний дрібний шрифт і бліда колірна гамма. Реклама повинна бути яскравою і читатися.
Багато факторів впливає на хороше сприйняття зовнішньої реклами. Зокрема, сприйняття реклами залежить від освітленості і оточення.
Дерева, будинки, що мають свою форму і габарити, теж впливають на сприйняття рекламної продукції.
Висновки
Основна мета творців рекламної продукції полягає в тому, щоб їх рекламний щит виділявся на навколишньому фоні. Для досягнення цієї мети необхідно ретельно дотримуватися правил дизайну зовнішньої реклами. Можна зробити попередній фотомонтаж макета, який дозволить візуально оцінити майбутній білборд і при необхідності відразу внести відповідні коригування.