Компанія Admitad – найбільша партнерська мережа – поділилася результатами аналітичного дослідження ринку affiliate-маркетингу в банківському секторі. В основу аналітики лягли дані, зібрані платформою Admitad з січня 2017 по серпень 2018 року.
За даними Admitad, за останні два роки кількість банків, які підключилися до платформи, збільшилася майже втричі. Якщо в 2016 році СРА-канал для просування своїх продуктів використовували тільки чотири банки, то на кінець серпня 2018 року до інструментів affiliate-маркетингу звернулися вже одинадцять банків.
У деяких банках частка affiliate становить 20-50% від усіх дистанційних продажів. Серед продуктів, на який банки залучають трафік, найбільшою популярністю користуються кредити готівкою і кредитні карти.
Одним з ключових чинників, які вплинули на динаміку ринку СРА, – це кількість цільових дій (наприклад, замовлення послуги, заповнення форми зворотного зв’язку). Для банків цільовою дією є заявка користувача на банківський продукт.
Найбільше цільових дій користувачі здійснюють через десктоп: 84,6% всіх заявок приходить саме з цієї платформи. 13% заявок приходить від користувачів Android і тільки 2,4% – від користувачів iOS. При цьому в зміні кількості цільових дій спостерігається яскраво виражена сезонність. Так, найменша кількість заявок доводиться на останній квартал 2017 року, в той час як в інші періоди кількість цільових дій істотно не змінюється.
В середньому ставка за заявку становить 45-60 грн, проте час від часу банки спільно з платформою Admitad проводять фінансові марафони і збільшують ставки для веб-майстрів.
Аналіз статистики показав, що найбільше трафіку рекламодавцям дають сайти на фінансову і бізнес-тематику – 64,7% від усього обсягу. Друге місце зайняла контекстна реклама, вона становить 18,56%. Трохи більше 10% трафіку приносять doorway, арбітраж і SEO. Слід зазначити, що веб-майстри використовували doorway як канал трафіку тільки в 2017 році. У тому ж році частка SEO була більше, ніж в цьому.
З початку 2018 року, значно збільшився відсоток тізерної реклами. На кінець серпня він становив 1,51%, хоча роком раніше цей тип реклами практично не використовувався.
На зростаючу популярність CPA в банківській сфері впливає кілька чинників.
- По-перше, модель «оплата за дію» дозволяє банкам раціональніше використовувати бюджет на маркетинг. Рекламодавець платить веб-майстру за підтверджену заявку, коли лід відповідає всім заявленим вимогам. Таким чином, банк сплачує тільки за якісний трафік і відсіває потенційних позичальників, які не підходять по портрету клієнта.
- По-друге, перехід на онлайн-залучення клієнтів дозволяє банкам оптимізувати витрати на співробітників і відділення, а також скоротити інші операційні витрати.
- По-третє, кількість веб-майстрів, які працюють з Фінтех, з кожним роком зростає, а якість залученого трафіку підвищується за рахунок високої конкуренції.
Admitad вже кілька років допомагає банкам просувати їх продукти за допомогою інструментів affiliate-маркетингу. Серед клієнтів компанії: Альфа-Банк, ПриватБанк, Monobank, Банк Кредит Дніпро, KredoBank, UnexBank і інші.