Усі ймовірно бачили крейзі-реклами снеків Gonzo. Це ось там, де кальмар у басейні або хлопець тікає від єті. Бренд завжди комунікував креативно та яскраво, але здебільшого використовував для диджитал-просування одну платформу — Ютуб.
Коли ми вперше зустрілись із командою Gonzo, то зрозуміли, що настав час масштабуватись та виходити в кросплатформенну комунікацію. Це ми дуже любимо.
Завдання
Ми (Креативна студія «Думи») почали з великого та детального дослідження ринку: мали визначитись, як правильно розпочати першу масштабну кросплатформенну кампанію. Gonzo не прості, а екструзійні: це така особлива технологія виготовлення, яка робить снек дууже хрустким та наповненим спеціями, тому й дослідження ринку снеків було не зовсім типовим.
Після дослідження та створення повноцінної стратегії стало зрозуміло, що найбільш релевантними платформами для кампанії 360 будуть ютуб, інстаграм, масштабна комунікація в блогерів та віральна активація в тіктоці з розіграшем. Комунікація в meta та ютубі вела на інтерактивний лендинг із розіграшем.
Креативна частина
Тепер поїхали до креативної частини. Основною комунікаційною перевагою бренду завжди був смак, на цьому акцентувалися і всі рекламні креативи. Але жодна рекламна кампанія до цього не містила продуктову частину, не розкривала саме продуктові переваги й це не давало нам спокою, бо переваги є і вони справді унікальні.
Наша велика мета
Й ось, нарешті, після десятків зустрічей та проміжних презентацій ми були готові «викатити» головний меседж кампанії:
У ролику наші агенти Gonzo намагались розкрити таємницю смаку cнеків. Вони робили все, що можна: кликали екстрасенса, зменшували себе, видавали себе за голубів. Усе заради того, щоби «підгледіти» процес виробництва та розкрити таємницю цього смаку.
А ось і сам ролик:
Кампанія 360 з просування
А тепер швиденього пройдемось іншими платформами. Для кампанії ми створили брендовану маску в Тікток, яка розкривала Gonzo-таємниці, щоб відео набирали мільйони переглядів та потрапляли в рекомендації. За це користувачі мали можливість виграти секретний бокс на лендингу.
Результат: створення 5000 UGC-відео з брендованою маскою та хештегом кампанії #Gonzoтаємниця
Дивіться відео з маскою UGC-відео.
Для SMM-підтримки ми запустили сторінку для бренду в інстаграм та підтримували всі виходи в блогерів, етапи конкурсу, створювали окремі активності в сториз. Це дозволило отримати 1500 нових фоловерів із нуля та 2300 учасників конкурсу в інстаграмі.
Чудово також спрацювала й комунікація в блогерів. В інста та ютуб блогери отримували чорні секретні бокси та «розігрували» загадкові сценарії, де розкривають таємницю секрету Gonzo. У Tікток завдяки зрозумілій концепції кампанії, блогери креативили так, що відео набирали мільйони переглядів та потрапляли в рекомендації. Дивіться відео тікток блогер.
Результати
Можемо видихнути та сказати, що кампанія пройшла успішно: більшість показників перевиконано або вони максимально наближені до запланованих значень (особливо враховуючи кількість інструментів та таймінг).
Висновки
У результаті можемо говорити про наступні інсайти:
- UGC-контент усе ще існує і працює, якщо кампанія пропрацьована грамотно та цікаво.
- У соціальних мережах відео працюють краще, ніж статичні формати, але гірше за відео формати YouTube.
- Інтерактивні лендинги — корисний інструмент, що дає гарну конверсію за підтримки блогерів. Особливо, якщо в бренду немає соціальних мереж на момент запуску кампанії.
- Обʼєднання всіх інструментів єдиною концепцією дозволяє отримати кращу впізнаваність бренду та рекламного меседжу.
Усі креативні ідеї живуть на Dumy Creative Studio
Наші високі стандарти та глибину пропрацювання деталей ви можете оцінити й на власному досвіді. Просто напишіть нам на pr@omgagency.me чи заповніть бриф за посиланням — і ми все зробимо на найвищому рівні.