Нещодавно мережа швидкого харчування запустила нову ТВ-рекламу. Короткий рекламний ролик показували в рамках безлічі популярних ТВ-шоу в Америці і тривав він усього 15 секунд, але цього було достатньо, щоб наробити шуму. Пристрої Google Home в будинках користувачів стали мимовільними промоутерами бургерів компанії Burger King.
Безневинна фраза в рекламному ролику “OK Google, what is the Whopper burger?” (в перекладі означає “Окей, Гугл, що таке Whopper burger?”) змусила власників Google Home почули відповідь на питання, хоча вони його не задавали. Дуже хитрий рекламний хід Burger King обернувся не тільки дотепним способом привернути увагу до бургера, але також дуже дратівливим піаром. І в якийсь момент реклама звернулася проти її творця.
Відповідь, яку видає Google Home, вона читає з “Вікіпедії” і як відомо це відкрите джерело, яке можуть редагувати всі. Користувачі так і зробили зі сторінкою Whopper-бургера і оновили рецепт новими інгредієнтами, по типу щурячого м’яса, нігтів з ніг, ціаніду тощо. Звісно Google Home зачитувала це у відповідь на запит.
У підсумку, реклама викликала невелику війну з трьох сторін. Маркетологи Burger King, які постійно намагалися повернути все в норму, редактори “Вікіпедії” і користувачі, які виправляли рецептуру на мало апетитну. Google, який взагалі не мав відношення до реклами, на відміну від подій з фільмом “Красуня і Чудовисько”, змінив алгоритм реагування на запити і після голосові помічники перестали відповідати на провокацію в рекламі. Співробітники “Вікіпедії”, в свою чергу, закрили доступ до редагування статті і закінчили війну правок.
Реагували на запити також і голосовий помічник на смартфонах Android, але це дуже рідкісні випадки, тому що він реагує на голос конкретного користувача.
Читайте також:
Коли смажена не тільки котлета: топ скандальних рекламних кампаній Burger King