Коли Amazon представив свого голосового помічника Alexa і він набув популярності в США, Google вирішила представити і свою розробку такої ж технології і назвала її Home. При цьому, Google активно проводить експерименти по тому, як можна монетизувати свій розробку. Новий варіант — голосова реклама.
Деякі з користувачів Google Home 16 березня поскаржилися, що помічник рекламував їм фільм «Красуня і Чудовисько», який якраз виходив в цей день. Один з таких користувачів повідомив, що на питання про погоду він отримав відповідь і короткі відомості про прем’єрі фільму. А це і є прямою рекламою.
Google не визнає це за рекламу. Першою відповіддю на скарги була заява про те, що вони «запросили свого партнера (Disney) стати« гостем» і розповісти про свою казку». Пізніше, офіційна відповідь компанії свідчила, що «анонс фільму став продовженням функції My Day, де крім особистої інформації на день видається тимчасовий контент. Ми продовжимо експериментувати з цим форматом, щоб дати користувачеві найкращий досвід роботи з асистентом». Тобто, представили все це, як тестування невелике оновлення старої функції, але більшість користувачів все ж вважає таке рекламою для фільму.
Такий інцидент викликав критику в бік компанії Google від громадськості і це довело до того, що компанія відмовилася від “тестування” і вимкнула рекламу фільму Disney. Як стало відомо, Disney не платила Google за рекламу, все відбувалося на добровільних засадах кожної з компаній.