Користувачі в США тепер можуть мати персоналізований досвід покупок — завдяки Google. Пошуковий гігант запроваджує нові корисні функції в Google Search на мобільних пристроях, настільних комп’ютерах та в застосунку. Це включатиме рекомендації стилів, інструмент генерації зображень на основі ШІ та опцію віртуальної примірки.
“Google хоче зробити ваш досвід покупок більш персоналізованим, впроваджуючи нові інструменти”, оголосив пошуковий гігант 27 березня, 2024 року.
Користувачі в США, які зазвичай використовують мобільні браузери або Google застосунок для придбання одягу чи аксесуарів тепер побачать новий розділ під назвою «рекомендації стилів». Він матиме різні варіанти для вибору та оцінювання за допомогою кнопок “палець вгору” або “палець вниз”. Користувачі можуть також свайпати вправо або вліво за тим самим принципом, що і в Tinder, але для того, щоб обрати одяг на основі своїх персоналізованих вподобань. Google каже, що буде надано більше варіантів, коли користувачі не знайдуть того, що шукають, і вони можуть продовжувати пошук.
Google запам’ятає уподобання користувача, і наступного разу, коли вони шукатимуть той самий набір аксесуарів/одягу, то отримають персоналізовані результати на основі збережених уподобань. У разі будь-яких випадкових натискань, щоб виправити помилку, можна тапнути на три крапки поруч із результатом пошуку та змінити опції персоналізації у панелі «Про цей результат»”.
Крім того, Google дозволяє покупцям вказувати бренди, які їм подобаються при вибору одягу, взуття або аксесуарів.
Користувачі, які обрали Пошуковий Генеративний Досвід (SGE) через Search Labs, матимуть доступ до нової експериментальної функції в Google застосунку та мобільних браузерах . Це інструмент генерації зображень на основі штучного інтелекту для покупок, який дозволяє користувачам знаходити свої улюблені товари на основі свого пошукового запиту.
Google наводить приклади, як от пошуковий запит “кольорова стьобана куртка на весну”, який демонструє фотореалістичні зображення, що відповідають ідеям користувачів. Після генерації зображень вони можуть вибирати та переглядати підходящі варіанти, прокручуючи їх.
Знайшовши відповідний, пошуковий гігант пропонує покупцям інструмент віртуальної примірки (VTO). Цей інструмент вперше було представлено минулого року для користувачів, які робили покупки на лептопі, мобільному пристрої або через застосунок Google. Інструмент пропонує різноманітний набір моделей, включаючи розміри від XXS до 4XL. Користувачі можуть шукати іконку “приміряти” у результатах покупок та приміряти жіночий чи чоловічий виріб онлайн.