У березні 2019 Google зібрав в презентації: Тематичні тренди по пошуковим запитам, оголошенням і пристроям Ukraine/Kiev (City)
Щоквартальне оновлення за Q4 2018
Дата створення: March 15, 2019
Загальні факти
- -1% – зростання загального числа пошукових запитів за Q418 в порівнянні з минулим роком.
- 29% – частка пошукових запитів, отриманих з мобільних пристроїв.
- 68% – частка пошукових запитів, отриманих з комп’ютерів.
- 31% – зміна ціни за клік в порівнянні з минулим роком.
Тренди за показниками
Запити
Кількість запитів за Q418 зросла на 1%; частка запитів з мобільних пристроїв становить 29%.
Покази
Число показів за Q418 зросла на -5%; частка показів на мобільних пристроях становить 37%.
Кліки
Число кліків за Q418 зросла на -6%; частка кліків з мобільних пристроїв становить 45%.
CTR
CTR виріс на -2% в порівнянні з попереднім кварталом і склав 3.7% за Q418.
Ціна за клік
Ціна за клік виросла на 31% в порівнянні з попереднім кварталом і склала 0.43 дол. США за Q418.
Число відображуваних оголошень
Число відображуваних оголошень зросла на 1% в порівнянні з попереднім кварталом і склала 2.6 за Q418.
Сезонні коливання
Сезонні тренди пошукових запитів по місяцях і ціни за клік
Протягом останніх трьох років ціни за клік коливалися в межах від 0.32 до 0.41 дол. США, а максимум припадає на Травень. Максимум за кількістю пошукових запитів в категорії стабільно досягався у Листопаді.
Наступні 8 тижнів: пошукові тренди за минулий рік
Сезонні коливання: запити і покази
Сезонні коливання: кліки і ціна за клік
Сезонні коливання: CTR і число відображуваних оголошень
Тренди за приладами
Річне зростання числа запитів (з розбивкою по пристроях) (Q418 – Q417)
Запити з розбивкою по пристроях
29.2% всіх запитів за Q4 2018, що відносяться до категорії Real Estate Investments, доводиться на мобільні пристрої
Динаміка показників для мобільних пристроїв
Динаміка показників для планшетів
Динаміка показників для комп’ютерів
Динаміка показників для всіх пристроїв
Метричні визначення
- Запити: пошук користувачів у Пошуку Google (індексований до 100)
- Покази: показ оголошень за пошуковими запитами в Пошуку Google (індексований до 100).
- Кліки: кліки по оголошеннях, що відображаються по пошуковим запитам в Пошуку Google (індексовано до 100).
- CPC: ціна за клік (вартість ÷ кліків) в доларах США.
- CTR оголошення: рейтинг кліків (кліків ÷ показів) в процентах.
- Глибина оголошення: кількість показаних оголошень (показується в показах ÷ запитів з оголошеннями).
Метричні розрахунки
- Останній квартал: останній квартал, доходи якого були оголошені. Зараз четвертий квартал 2018 року.
- Всі показники зростання розраховуються шляхом порівняння показників за 2 повні квартали.
- У річному зіставленні порівнюються Q418 з Q417 і QoQ Q418 з Q318.
- Наприклад, зростання кількості запитів QoQ = (кількість пошуків за весь Q418 – кількість пошуків за весь Q318) ÷ (кількість пошуки у всьому Q318).
- Склад запитів: вказує на відносне поширення запитів по влаштуванню.
Для мобільних пристроїв це число (кількість пошуків на мобільному телефоні) ÷ (кількість пошуків на всіх пристроях).
Слайди теплової карти
Джерело: внутрішні дані Google для інвестицій в нерухомість | Україна / Київ (Місто). Період часу: Q4 2018
- Середньомісячне значення – середньомісячне значення за останні 3 роки
- Показує щомісячний огляд високого рівня, щоб швидко визначити, які місяці постійно досягають максимуму і доповнює графіки часових рядів.
- Наступна 8-тижнева теплова карта цін за клік і запитів, що показують пікові / низькі дні в порівнянні з минулим роком
- Це НЕ прогноз на наступні 8 тижнів. Це щоденний перегляд показників минулого року розуміти актуальність тенденцій. Корисно зрозуміти, скільки днів триває сезонний максимум.
- Він починається з найближчого понеділка з сьогоднішньої дати минулого року. Наприклад, якщо ви запустили звіт 13 січня 2017 року, дані за 18 січня 2016 року, що є найближчим понеділком в майбутньому з 13 січня 2016 року.
Коментарі
- Перше, що треба відзначити, це значне зростання трафіку з мобільних пристроїв. При цьому мобільні пристрої “від’їдають” трафік у комп’ютерів і планшетів. Тобто ті завдання, які користувачі раніше вирішували за допомогою комп’ютерів і планшетів, тепер все частіше вирішуються з мобільних пристроїв.
- Зростання вартості кліка на 31% відображає зростання конкуренції. Бачимо що зростання вартості кліка на різних пристроях нерівномірне, на мобільних пристроях воно більш ніж в два рази нижче ніж з ПК.
- Сезонність. Кількість запитів в деякі місяці обернено корелює з вартістю кліку. Що говорить про те що багато рекламних кампаній не враховують сезонні коливання в медіаплануванні.
Рекомендуємо подивитися на налаштування ваших рекламних кампаній з урахуванням трендів зазначених у даному звіті Google. І пошукати ефективності в мобільному трафіку.