Київська креативна агенція BRND WGN створила діджитал кампанію для категорії овочів та фруктів у доставці «Сільпо».
Люди ретельно перевіряють овочі та фрукти, коли обирають в магазині. Важливо, щоб вони були свіжими та стиглими. Тому делегувати вибір овочів та фруктів збиральникам з супермаркету — складно.

Сільпо
За даними досліджень найбільшими бар’єрами для категорії ультрафреш у доставці є свіжість та задовільний вигляд продуктів. Тому задача була в тому, щоб показати, що наші збиральники «Сільпо» турботливо обирають продукти до замовлення, щоб Гості були впевнені у свіжості та якості відібраних продуктів, які вже наші Смаковершники доставляють до дверей,
— Катерина Кузнєцова, Бренд-менеджерка «Сільпо» E-commerce.
Рішенням стала ідея, яка прокладає місток між вибором овочів та фруктів у супермаркеті власноруч Гостем «Сільпо» та вибором збиральників у доставці «Сільпо». Тим більше, на операційному рівні в «Сільпо» діє програма «Збирай як мамі», яка має чіткі інструкції та навчання збиральників, щоб вони знали як відібрати той самий авокадо
У кожної людини є свої ритуали вибору овочів та фруктів. Це дрібні стискання чи обдивляння, які допомагають обрати саме той. І виявилось, що збиральники онлайн замовлень в «Сільпо» теж мають схожі ритуали. Тож ми вирішили не вигадувати зайвого, а підсвітити реальний відбір. Так до звичної характеристики «свіжі» ми додали «прощупані», «продивлені», «понюхані», «відібрані» овочі та фрукти,
— Дмитро Горбенко, Креативний директор BRND WGN.
Кожен овоч та фрукт обирають по-своєму, тому і ритуали для них були підібрані відповідні. Перці — пощупані, ананаси – обнюхані, а гарбузи — постукані.
Відеоролик знятий у співпраці з BFF Production. Режисеркою ролику виступила Даша Ши. Ритуали перевірки овочів та фруктів йдуть один за одним, тому для ролика було створено ритмічну пісню-лічилку.
Кампанія запустилась в середині жовтня, коли трапляється все більше похмурих днів. Тож, аби додати яскравості в стрічку, овочі та фрукти показані у насичених, яскравих кольорах.
Центральну роль в композиції приділяємо саме овочам та фруктам, щоб підкреслити їх соковитість та яскравість. Ми використовуємо синє тло як гарний контраст для кольорів всіх продуктів. Також ми вигадали персонажів-збиральників — фрукто-овочеві бабли, що відповідають за ритуали відбору овочів та фруктів. Їх також можна зустріти на пекшоті ролика, який створений з крафтових табличок. Адже ми збираємо продукти руками, тож і пекшот також зібрали руками,
— Слава Піун, Графічна дизайнерка BRND WGN.
Тож, тепер рядки пісні будуть наспівувати всі, хто обирає овочі та фрукти, як для любих клієнтів у доставці, так і для любих себе.









































































