Агенція Андрія Федоріва розробляла позиціювання, айдентику, сайт і комунікацію.
Дія.City — це унікальний правовий і податковий простір для ІТ-бізнесу, що вже почав діяти на території України. Тепер це одна з найкращих в світі правових зон для ІТ-компаній, стартапів та інвесторів: тут найпривабливіші в Європі податки, з’являється альтернативна форму найму за моделлю гіг-економіки, та впроваджені певні елементи англійського права, що дозволяють світовим інвесторам захищати свої інвестиції.
Агенція Fedoriv сформулювала позиціювання та ключове повідомлення проєкту:
«Україна зараз — насправді найкраще місце для ведення ІТ-бізнесу, — каже Валентин Панюта, бренд-лідер юніту, що займався Дія.City. — і це повідомлення в основі всього, що ми робили, від дизайну до комунікації».
Айдентика нового проєкту частково побудована на “материнському” фундаменті Дії, як пояснюють в агенції. Шрифти та кольори було збережено, як і верстальну систему за принципом третин, проте її розвинули далі, а градієнт Дії отримав нову форму — патерн, що безкінечно генерується кодом. Хвилі можна згенерувати у повному спектрі кольорів, а можна зробити однотонними, частоту і швидкість хвилі також можна регулювати.
“Сайт проєкту мав бути простим та професійним. До того ж сам фактаж продукту був настільки промовистим, що не було потреби прикрашати його 3D-ілюстраціями чи фотографіями усміхнених бізнесменів” — каже Роман Барановський, дизайнер Fedoriv.
У комунікації, що спрямована на стартаперів, підприємців та інвесторів, Fedoriv розповідають майже особисту історію кожного власника чи власниці бізнесу: