На початку травня компанія Disney запустила медіабренд Disney Digital Network мета якого оберігати репутацію бренду — безпека бренду (brand safety). Медіабренд створений на основі відеомережі Maker, яку було куплено два роки тому.
Maker об’єднує тисячі відомих YouTube-блогерів. В цьому році ресурс встановив партнерські зв’язки ще з 300 YouTube-блогерами і провів перевірку на brand safety. Таким чином з платформи були виключені певні партнери. Наприклад, найпопулярніший ютубер в світі PewDiePie через свої неприпустимі (на думку мережі) жарти.
В одному зі своїх відео PewDiePie зайшов на сайт, де люди за гроші виконують прохання і попросив зробити відео в якому люди з радістю будуть вигукувати “смерть всім євреям!”. Для Фелікса (справжнє ім’я блогера) такий контент норма і його глядачі звикли і не побачили в цьому нічого поганого, адже сам блогер дуже здивувався, що хтось за гроші готовий виконати таке прохання. Але Maker порахував даний контент неприпустимим і розірвав угоди.
Фактично, медіабренд прагне створити безпечну для брендів альтернативу YouTube після того як багато рекламодавців стали з обережністю ставитися до розміщення на цьому UGC-сервісі. На думку Disney Digital Network компанії Disney важлива не кількість, а якість і вони б не хотіли, щоб їх реклама була там, де їй зовсім не місце. До того ж, у компанії немає бажання, щоб її асоціювали з фашистами або іншими речами, які “суперечать цінностям Disney”.
Через схожі проблем пару місяців назад YouTube втратив і тепер прагне повернути їхню довіру. Він встановив нижній поріг в 10 тисяч переглядів, щоб канал/акаунт міг претендувати на розміщення у себе реклами, а також ускладнив правила категоризації контенту і заявив, що наймає «значну кількість» співробітників для моніторингу неналежного відео. Але брендам цього недостатньо.
Зараз деякі бренди вибирають іншу стратегію розміщення реклами та замість 300 сайтів, де буде розміщена їх реклама, вони вибирають лише 20. Але при цьому, вони відзначають, що охоплення аудиторії, яку дають платформи на зразок Facebook і YouTube буде складно чимось замінити. Але якісний інвентар та менша кількість партнерів — це вектор розвитку ринку.