Вперше з початку великої війни національний виробник напоїв IDS Ukraine оновлює лінійку природної мінеральної води для дітей “Моршинська Спортик”, запустивши нову серію — «Карпатозаври». До початку повномасштабного вторгнення компанія змінювала упаковку щорічно.
Приводом для оновлення дизайну води для дітей стало очікування щодо відновлення кількості споживачів в Україні, кажуть у компанії.
Так, в 2023 році відмічено позитивне добове міграційне сальдо, коли до країни в’їжджає більше людей, ніж залишає її. Компанія спостерігає збільшення попиту на напої, які вживають діти та очікує його стабільного приросту в найближчі кілька теплих місяців.
Новий стиль пляшок “Моршинська Спортик” присвячений динозаврам, які колись мешкали на території Карпат, звідки походить природна “Моршинська”. Серія, яка розрахована на дітей віком 4-7 років, отримала відповідну назву — “Карпатозаври”. Об’єм пляшки складає 0,33 літра зі спорт-кришкою.
В дизайні «Моршинська Спортик» використані шість стилізованих зображень доісторичних тварин. Це кентозавр, баріонікс, алозавр, анкілозавр, ігуанодон та брахіозавр. Палеонтологи вважають, що вони жили на місці сучасних Карпатських гір — 66-150 млн років тому.
В роздрібних мережах серія «Моршинська Спортик» з новим дизайном почала з’являтися наприкінці квітня.
“Карпатозаври” — не перша інвестиція в оновлення продуктової лінійки IDS Ukraine під час повномасштабної війни. На початку 2023 року компанія випустила енергетичний напій “Воля”, а у квітні — лінійку натуральних лимонадів “Лимонада”. Загальний обсяг інвестицій IDS Ukraine в нові проєкти склав більше 20 млн Євро.