Розвиток будь-якої індустрії проходить певні етапи трансформації: від хаотичного “ринку-базару” до цивілізованої галузі з чіткими стандартами. Я бачу чотири необхідні кроки в цьому процесі: визначення меж ринку, вимірювання його обсягу, рейтингування головних гравців і, нарешті, запровадження творчих конкурсів. Саме конкурси стають тим індикатором, який свідчить про зрілість ринку та існування спільних стандартів.

Настя Байдаченко, CEO IAB Ukraine
Конкурси – це набагато більше, ніж просто змагання за призи. Це екосистема, де поєднуються власне конкурсна програма, конференції, нетворкінг і можливості для брендів проявити себе в експертному середовищі. Відвідуючи фестивалі наших європейських колег, я переконалася: обмін ідеями та професійні зв’язки мають не меншу цінність, ніж сама можливість “помірятись силами” в цифровій сфері.
Вікно у глобальну спільноту
Для українських компаній участь у міжнародних конкурсах – це насамперед можливість заявити про себе. Тут відкриваються два вектори потенційних можливостей: бізнесовий та іміджевий.
В непрості для України часи кожна компанія чи агенція на міжнародній сцені стає представником своєї країни. Найбільша перевага для учасників IAB MIXX Awards – можливість представити свою роботу на європейському етапі конкурсу. Хоча залучення нових клієнтів і спеціалістів – це радше побічний ефект, але він також має значення для розвитку компаній.
Серед проєктів-переможців минулого року мені особисто запам’яталися Колискова та Маніфест незламних українських мам від VIVID. Такі проєкти не лише демонструють творчу майстерність, але й розповідають світові про українську незламність.
Плюс бути частиною команди-переможця таких конкурсів, як MIXX Awards – це формування зіркового портфоліо та можливість самостійно обирати свій кар’єрний шлях. Це відкриває двері як в агенції, так і на клієнтську сторону, або навіть дає старт кар’єрі незалежного спеціаліста.
Коли креатив перемагає страх
Ми запустили MIXX Awards у 2024 році. Було страшно, але підтримка партнерів дала нам впевненість, що можемо реалізувати проєкт на гідному рівні. Ми продовжуємо, бо конкурс підтверджує розвиток нашої індустрії та допомагає українським компаніям виходити на європейський ринок зі своїми проєктами. До речі, партнерство з IAB MIXX Awards традиційно цікаве для агенцій та рекламних платформ, але також може бути привабливим для мобільних операторів, технологічних та інноваційних компаній, які прагнуть бути частиною розвитку цифрової індустрії України.
Глобальна мережа IAB високо оцінила наші зусилля. Ми отримали схвальні відгуки щодо рівня фестивалю та супутньої конференції IAB Connect від європейського офісу. Особливо відзначили наші нагороди, виготовлені з тубуса від снаряду М-777 – як нагадування про час і реалії, в яких Україна проводить конкурс.
У час, коли цифрова трансформація набирає обертів у всьому світі, українська диджитал-спільнота продовжує рухатися вперед, демонструючи не лише свою професійність, але й неймовірну стійкість. І саме конкурси на кшталт MIXX Awards стають тим майданчиком, де ця стійкість перетворюється на креативну силу, здатну вражати світ.