Міжнародна контент-платформа Depositphotos випустила щорічний прогноз креативних тенденцій. Проєкт “Креативні тренди 2022: поєднання майбутнього та минулого” досліджує, як змінилася креативна комунікація, а також чого очікувати брендам і авторам контенту наступного року.
Метавсесвіт і повне імерсивне занурення стануть ключовими напрямами у креативній комунікації. Диджитал-простір набуде ще реалістичнішого вигляду за допомогою технологій AR та VR. Продумані до дрібниць 3D-елементи й моушн-графіка дозволять вивести інтерактивність на новий рівень: створити ще більший ефект присутності завдяки якісній аудіовізуальній і тактильній взаємодії. Стрімко розвивається генеративна музика, за допомогою якої бренди й креатори зможуть надати своїй аудиторії гіперперсоналізований досвід: фонові треки у креативних проєктах, на сайтах і у застосунках адаптуватимуться до вподобань або настрою користувача.
Разом із цим знову набирають популярність грайливі й сміливі мотиви 70-х, експерименти з психоделічним мистецтвом у диджитал-сфері. Ностальгія за 2000-ми мотивує авторів контенту використовувати пастельні палітри кольорів, у дизайні й фотографії з’являться ретрофутуристичні мотиви з глянцевим ефектом або плівковою обробкою.
“2022 рік – рік контрастів, у якому майбутнє йде пліч-о-пліч з минулим. Це час, коли генеративна музика й метавсесвіт досягають неймовірного розмаху, дозволяючи вдосконалити досвід користувачів. З іншого боку, автори контенту звертаються до естетики 2000-х і психоделічного мистецтва 70-х, щоб за допомогою ностальгії стати ближчими до своєї аудиторії. Така двоїстість – потужний інструмент у руках креаторів. Вона дає можливість побачити нові перспективи й надихає на унікальні проєкти”, – Марія Сібірцева, Content Team Lead у Depositphotos.
Щоб запропонувати аудиторії ще більше унікальних інсайтів, команда Depositphotos залучила до створення проєкту креаторів і лідерів індустрії. Своєю думкою поділилися: Меган Делл, дизайн-директорка у 99designs від Vista; Лор Оксфорд, директорка відділу культурних інсайтів у We Are Social; Антуан П. Костадінов, дизайн-директор у Dogstudio; Павло Згордан, директор з контенту у Mubert Inc, художник, продюсер і консультант; Фройо Там, трансмедіа-художниця, кураторка й співавторка проєкту Y2K Aesthetic Institute; Ребека Пайлз-Фрідман, засновниця й директорка IDSA, Interwoven Design Group; Девід Вемеєр, художник; Synchrodogs, дует артдиректорів і фотографів.
Команда проєкту:
- Директор з маркетингу – Аліна Волчек
- Креативний директор – Таті Тімошенко
- Лідер контент-команди / Креативний копірайтер – Марія Сибірцева
- PR-директор / Бренд-менеджер – Анастасія Федь-Тітова
- Дизайн проекту – Crevv (Арт-директор – Антон Іванов)
- Дизайнери – Юрій Черкашин, Олена Коваленко