У суворому світі соціальних мереж існує правило: якщо вас немає в мережі – вас не існує. Саме тому одним з ключових трендів останніх років є тренд на розвиток особистого бренду. Особистий бренд – не просто тренд для власників великого бізнесу, а необхідність для керівників команд будь-якого розміру і навіть незалежних експертів. Щоб підкріпити думку, наведемо кілька цифр:
77% споживачів з більшою ймовірністю віддадуть перевагу компанії, якщо її CEO активнo представлений у соціальних мережах. 82% довіряють компаніям більше, коли їхні лідери з’являються онлайн. А репутація компанії? 49% безпосередньо залежить від репутації її керівника.
Але мова йде не лише про керівників вищої ланки. 88% людей довіряють рекомендаціям знайомих більше, ніж будь-якій рекламі. А 45% осіб, які приймають рішення, заявили, що активний профіль СЕO в соціальних мережах безпосередньо вплинув на те, що вони уклали контракт з компанією.
Висновок напрошується сам по собі – треба «взятись» за ведення своїх сторінки. Пропонуємо перейти до активних дій і скласти план розвитку особистого бренду прямо зараз. Вставте наші поради нижче в ChatGPT і не закривайте вікно чату, щоб зберегти контекст:
Визначте свій бренд
“Як тренер з персонального брендингу, допоможи мені визначити мій особистий бренд. По-перше, запитай мене про мої бізнес-цілі прямими запитаннями на кшталт: “Чого ви хочете досягти цього року?”. Потім розкажи мені про ключові елементи, на яких я повинен/-на зосередитися”.
Пізнайте себе, перш ніж йти до підписників
Сформулюйте свій запит “Допоможи мені створити переконливу заяву про особистий бренд, яка б чітко повідомляв/-ла, хто я, чим займаюся і яку цінність надаю. [Надайте деяку інформацію про ваші навички, цінності та цілі]”. Розмістіть цей текст на видному місці аби він завжди був перед очима.
Визначте, що підвищить ваш personal brand awareness
“Я хочу аби мій особистий бренд був відомим в Інтернеті. Для цього мені потрібно створити контент. Постав мені питання про мій досвід, про те, як мені подобається створювати контент, і про те, що моя аудиторія хоче почути. Використовуй мої відповіді, щоб дати мені поради щодо оптимізації моїх профілів у соціальних мережах та створення послідовного контенту”.
Показуйте, а не розповідайте
“Запропонуй способи продемонструвати мій досвід і завоювати довіру в моїй галузі. Спочатку розпитай мене про мою галузь. Потім порадь, як я можу використовувати такі платформи, як блоги, подкасти або публічні виступи, щоб зміцнити свій особистий бренд. Використовуй конкретні приклади”.
Плануйте свій контент
“Допоможи мені створити контент-план, який підтримає мій особистий бренд і залучить мою цільову аудиторію. На яких типах контенту мені слід зосередитися і як часто його публікувати?”
Послідовність є ключовим фактором. Але якість переважає над кількістю.
Вашa аудиторія – це ваш капітал
“Які існують ефективні стратегії нетворкінгу та побудови стосунків, що посилюють мій особистий бренд? Запропонуй 5 дій, які я повинен зробити цього тижня, щоб досягти цього, виходячи з того, що ти знаєш про мої цілі та бізнес”.
Зв’яжіться з менторами
“Допоможи мені знайти потенційних наставників чи інфлюенсерів, які відповідають моєму особистому бренду, та налагодити з ними зв’язок. Опиши п’ятьох людей, які могли б стати моїм ідеальним наставником, і запитай, чи знаю я когось із них. Якщо ні, підкажи, де я можу їх знайти і як мені до них підійти, щоб познайомитись і завести розмову”.
Люди запам’ятовують історії, а не статистику
Розкажіть свою історію “Як я можу використати сторітелінг для посилення мого особистого бренду? Допоможи мені створити історію, яка резонує з моєю аудиторією та відображає мій шлях і цінності. Постав мені запитання про мій досвід, історію та чому я створив свій бізнес. Потім перетвори це на 3 прості історії, які я зможу розповісти”.
Якщо результат не можна виміряти, ви не зможете його покращити
“Запропонуй способи вимірювання успіху моїх особистих зусиль з брендингу. На які ключові показники чи відгуки мені слід звернути увагу, щоб переконатися, що я на правильному шляху?”
Хейтери будуть хейтити
“Як PR-експерт, порадь мені, як поводитися з негативними відгуками або викликами моєму особистому бренду. Які стратегії я можу використати для підтримки позитивної репутації?”
Ваш особистий бренд – це цінність, яку ви приносите іншим людям. Це ваш досвід, ваша пристрасть і ваш унікальний спосіб донесення інформації. Сильний особистий бренд зводить маркетингові витрати до нуля. Він приваблює найкращих клієнтів, членів команди та можливості. У 2024 році без нього не обійтися. Тож ідіть і залиште свій слід. Світ чекає.