За даними дослідницької фірми IC Insights, дев’ять з дванадцяти виробників найбільш продаваних смартфонів в світі мають штаб-квартиру в Китаї.
Нещодавно компанія оновила свій звіт про динаміку ринку мобільних пристроїв в 2018 році, в якому задокументувала заявки, що збільшують попит на інтегральні схеми (ІС). Згідно зі звітом, Apple і Samsung і раніше домінують на ринку висококласних смартфонів (вартістю понад 200 доларів США). У 2017 році дві компанії в сукупності продали понад 530 мільйонів смартфонів, контролюючи 36% частки ринку.
Незважаючи на те, що ці дві компанії контролювали асортимент високого класу, їх поставки майже не росли. Проте, Huawei, OPPO, Vivo і Xiaomi, що знаходяться на третьому, четвертому, п’ятому і шостому місці в списку відповідно, показали від 10% до 73% збільшення продажів.
Таблиця продажів смартфонів по брендам (Image Credit: IC Insights)
Об’єднані поставки OPPO і Vivo, що належать BKK Electronics, відставали від поставок Apple всього на 2,7 мільйона одиниць. Китайські компанії в списку реалізували в 2017 році 626 мільйонів смартфонів, що на 11% більше в порівнянні з 2016 роком. Вони також контролювали 42% світових поставок смартфонів.
Проте, Lenovo, ZTE, TCL, Gionee і LeEco / Coolpad побачили, що їх поставки впали на чверть.
За даними дослідницької фірми Newzoo, зростання поставок від китайських виробників обумовлене міжнародним ринком, при цьому загальний обсяг поставок збільшився на 47% в 2017 році. Компанія стверджує, що Індія є важливою рушійною силою зростання попиту, де використання пристроїв китайського виробництва зросла на 225% в період між 2016 і 2017 роками і склало 37% всіх смартфонів в країні в кінці 2017 року.
У той час як глобальні продажі китайських смартфонів ростуть, місцеві продажі скорочуються. Внутрішні продажі в Китаї впали більш ніж на 16% в першому кварталі 2018 року до 39 мільйонів телефонів. Дослідницька фірма Technology Canalys підтвердила аналогічну тенденцію, зазначивши, що вісім з десяти найбільших виробників зазнали зниження поставок. Фірма пояснила це зниження нестримною імітацією в результаті конкуренції на ринку.