Один з найпотужніших способів просування в інтернеті — конкурси в соцмережах. Але не всі в курсі, чим же такі конкурси можуть бути небезпечні саме для тих, хто їх проводить. І основна проблема в тому, що не всі компанії готові до wow-ефекту.
Продавець одягу Sunny Co Clothing якраз і потрапив в таку ситуацію. Вони влаштували конкурс, де пообіцяли подарувати кожному, хто зробить репост з певним фото і відзначить на ньому компанію, той отримає купальник за 65$ (1 721 грн). Охочих виявилося так багато, що компанія не встигла обробити результати. Таким чином, Sunny Co Clothing уточнили деталі конкурсу за яким доставку повинен сплатити одержувач і при цьому він не має права на повернення і обмежили час промо-кодів до 24 годин.
Деякі переможці скаржилися, що з їх рахунків списали повну ціну купальника. Прямого зв’язку з продавцем у них не було, але компанія сама помітила проблему і повідомила, що працює над виправленням помилок.
Тим часом користувачі соцмереж стали активно публікувати жарти з приводу невдалої акції Sunny Co Clothing. В результаті аккаунт компанії виявилися закритими, але жарти зі згадуванням продовжували з’являтися.
У схожу ситуацію раніше потрапив український бренд Etnodim. У 2016 році до Дня незалежності вони пообіцяли подарувати жіночі вишиванки всім, хто зробить репост, який набере більше 70 лайків. Популярність акції виявилася занадто маштабна і конкурс закінчився достроково.
Можна зробити висновок, що конкурси на репост досить непогані, якщо потрібно привернути увагу до компанії, але потрібно бути обережним, тому що це може позначитися і на заробітках.