Месенджери стають чимось більшим, ніж просто способом обміну інформацією. Останнім часом вони активно перетворюються на майданчики електронної комерції. Viber дуже активно це використовує і вже зовсім скоро користувачів чекає маштабні оновлення всередині програми. У Viber з’явиться кнопка у формі кошика для шопінгу, натиснувши яку користувачі отримають список рекомендованих для покупки товарів.
Спочатку нова функція з’явиться у користувачів месенджера США 6 березня, а пізніше — і в інших країнах. Користувачам будуть пропонувати товари з різних категорій — від електроніки і товарів для будинку до одягу і взуття від більш, ніж 30 Брендів.
Спочатку користувачі зможуть переходити на сайти з цікавими для них товарами і здійснювати покупки прямо там, а незабаром купувати товари можна буде прямо всередині програми.
Таку послідовність у нововведеннях пояснюють тим, що хочуть подивитися на реакцію і чуйність користувачів, це дозволить зібрати більше інформації за їх поведінкою.