Київська креативна агенція BRND WGN створила рекламну кампанію для сервісу robota.ua. Кампейн має на меті показати, що знайти роботу зараз простіше, ніж будь-коли.
BRND WGN випустила два рекламні ролики, які показують, наскільки простим може бути процес пошуку роботи, коли є бажання та зручний сервіс. Перший ролик розкриває наявність функції пошуку роботи за місцезнаходженням:
а другий інформує про легкість створення резюме за допомогою онлайн-конструктора:
Усі інструменти сервісу robota.ua – це відповідь на запити та бажання людей. Вони й лягли в основу слогану “Хочеться? Знайдеться”, який став основою кампейну.
Хочеться людям працювати біля дому – ось пошук вакансій на карті. Хочеться не тупити самому над резюме – ось конструктор резюме. Ми взяли це за основу і додали ствердну відповідь, що у нас на всі ваші “хочеться” щось точно “знайдеться”. Це апгрейд відомого виразу “Хочеться? Перехочеться!” на більш позитивне “Хочеться? Знайдеться з robota.ua
– розповідає Дмитро Горбенко, партнер та креативний директор BRND WGN.
Основним завданням BRND WGN було змістити фокус із роботодавців на шукачів роботи, відображаючи сучасні реалії ринку праці. Через низку чинників, таких як відтік кадрів за кордон, ринок суттєво змінився. Якщо раніше кандидати змагалися за найкращі вакансії, то сьогодні роботодавці активно шукають і залучають нових працівників.
Географія цієї кампанії охоплює всі регіони країни, не концентруючись тільки на столиці.
robota.ua – великий бренд, діяльність якого напряму впливає на стан економіки країни. Це був наш перший проєкт такого масштабу, тому відчувалась неймовірна відповідальність. Але ми впорались та задоволені результатом,
– ділиться Антоніна Кондакова, партнер та креативний директор BRND WGN.
BRND WGN розробили ключову ідею рекламної кампанії, слоган, серію роликів, серію віжуалів та 3D-інсталяція на найбільшому екрані Європи в ТРЦ Gulliver.