Amazon є одним з лідерів електронної комерції в світі. Інтернет-магазин пропонує сотні тисяч товарів: від книг до музичних компакт-дисків, електроніки та спортивних товарів. Forbes вважає його одним з 10 найдорожчих брендів у світі.
Одна з найсильніших сторін Amazon полягає в його здатності просувати свої продукти на інших платформах. Amazon домігся величезної лояльності клієнтів, привніс нові функції в свій веб-сайт і мобільний додаток, знизив ціни на деякі товари в порівнянні з іншими веб-сайтами електронної комерції. І це далеко не все.
Початок ери Amazon
Джефф Безос почав з Cadabra в 1994 році, яка вийшла на ринок як Amazon.com в липні 1995 р.
Не плануючи продавати нічого, крім книг, компанія почала отримувати листи з пропозиціями про покупки музичних компакт-дисків або DVD з фільмами. Тепер на сайті більше ніж 30 категорій продуктів, включаючи книги, музичні компакт-диски, моду, обладнання та інструменти, електроніку, комп’ютерне програмне забезпечення, аксесуари і багато іншого.
До кінця вересня 2017 року, інтернет-гігант Amazon налічував 541 900 співробітників. У 2020 році Amazon зросла до 80 тис. Причина – зростаючий попит на інтернет-доставки в умовах пандемії коронавіруса.
Сам Amazon налічує близько 12 мільйонів товарів за всіма своїми категоріями і послуг. Але якщо подивитися на всі товари, які перераховують продавці на Marketplace, це число збільшиться приблизно до 350 мільйонів.
Чистий прибуток
З 2004 року з продажами в 6,90 мільярда доларів Amazon добре зарекомендувала себе як третій за величиною онлайн-бізнес в світі з виручкою в 177,87 мільярда доларів в 2017 році.
Чиста виручка Amazon збільшилася більш ніж на 47 мільярдів доларів в річному численні з 232,9 мільярда доларів у 2018 році до 280,5 мільярда доларів в 2019 році.
Що сформувало компанію?
Увага Amazon зосереджена на запитах клієнта, а не на побудові протистояння з конкурентами. Історія успіху Amazon в основному заснована на ідеях та інноваціях. Джефф Безос, головний розробник ідей, вітає нестандартні ідеї і концепції, а потім пов’язує їх з новими технологіями. Всупереч загальній волі, коли в 2007 році Amazon запустила виробництво електронних пристроїв: Kindle E-Reader, це змінило правила гри.
Маркетингова стратегія Amazon
Amazon використовує стратегію високого рангу для просування своїх продуктів. Ця стратегія використовує дані, щоб визначити, які продукти користуються найбільшим попитом в кожній категорії. Потім алгоритм ціноутворення Amazon встановлює конкурентоспроможні ціни на ці продукти і робить великі ставки на рекламу, щоб залучити людей до цих продуктів. Опинившись на сайті Amazon, споживач, швидше за все, купить аксесуари за повною ціною.
Також, у Amazon є мільярд гігабайт даних про свої товари і користувачів. Якщо помістити всі ці дані на 500-гігабайтні жорсткі диски і скласти їх стопкою, стопка жорстких дисків буде більш ніж у вісім разів вище гори Еверест.
Amazon фокусується на тому, щоб радувати мільйони своїх клієнтів безкоштовною доставкою, нижчими цінами, різноманітним асортиментом продуктів і своєчасною доставкою і, звичайно ж, відмінною підтримкою клієнтів.
Ось деякі моменти, які виділяють Amazon з точки зору інновацій, експериментів і прийняття ризиків:
- Ідеї та інновації: Amazon вважає, що ідеї мають цінність, і розглядає їх як активи поряд зі своїми людьми і устаткуванням. Джефф Безос працює з інноваційною стратегією розробки веб-сайтів електронної комерції, щоб направити можливості в потік ідей для їх реалізації. Їх інновації орієнтовані на клієнтів. Завдяки підходу, заснованому на прислуховуванні до думки клієнтів за допомогою даних, компанія може зрозуміти, чого хочуть клієнти, і автоматично призведе бізнес до створення та запровадження інновацій відповідно до потреб клієнта.
- Прийняття ризику і ясне мислення: постійні експерименти з ризиком загального несхвалення – ось що привело Amazon до того, чим він є сьогодні. Ідея повинна відповідати трьом вимогам:
- Масштабованість.
- Значна прибутковість.
- Оригінальність.
Amazon Go
Amazon також представила Amazon Go – автоматизовані магазини, які змінили спосіб здійснення покупок. Покупці входять в магазин, їх просять завантажити додаток Amazon Go, відсканувати QR-код при вході в магазин.
Ці магазини схожі на будь-які інші універсальні магазини, за винятком касирів, де покупцям не потрібно чекати в чергах, поки їх товари в візку будуть відскановані для оплати. З клієнтів додатку Amazon Go стягується плата за те, з чим вони залишають магазин. На сьогоднішній день існує 11 магазинів Amazon Go.
Amazon Prime
Amazon Prime – це річне членство, яке дає учасникам переваги і пропозиції по продуктах, швидшу доставку або доставку в той же день (у відповідних областях з PIN-кодом), більш низькі ціни на товари, необмежений доступ до онлайн-фільмів, книг Kindle і т. і.
З 45% зростання Amazon через членство в Prime в 2017 році досяг 51% в 2018 році; 90 мільйонів передплатників у США. У світі налічується понад 100 мільйонів учасників Amazon Prime (членів Prime більше, ніж інших), і вони зазвичай витрачають більше 1000 доларів в рік. Це може бути додатковим стимулом для роботи з Amazon або, по принаймні, для того, щоб ваші товари відповідали вимогам Prime.
Amazon пропонує своїм клієнтам оформлення замовлення в один клік. Amazon просто виграє, тому що фокусується на тому, щоб зробити покупки на веб-сайті краще, ніж раніше. Компанія електронної комерції вважає себе найбільшою проблемою, оскільки вона підняла планки стандартів у всій індустрії електронної комерції.
Amazon пропонує людям платформу для продажу. Користувачі можуть реєструватися в якості продавців, розміщувати свої продукти на Amazon і продавати їх, відкриваючи їм більш широкий ринок.
Висновок
Чудовий користувальницький дизайн інтерфейсу дозволяють клієнтам зручніше знаходити те, що їм потрібно. Завдяки продуманому інтерфейсу перед оформленням замовлення в мобільному додатку або на веб-сайті Amazon з’являється більше можливостей. Ці варіанти включають схожі товари, товари з великою кількістю оцінок, товари, куплені разом, спосіб оплати.
Amazon надає докладний опис продуктів, починаючи з того, де вони виробляються, яка компанія їх продає, які рейтинги та відгуки користувачів. Всякий раз, коли покупець шукає продукт, пошукова система відображає відповідні варіанти, доступні на Amazon або веб-сайтах Amazon в різних країнах. Ця функція привертає потенційного покупця. Таким чином, збільшилася відвідуваність сайту. Маркетингова команда Amazon, безумовно, приділяє велику увагу SEO, яке дозволяє клієнту безпосередньо перейти на веб-сайт Amazon і отримати те, що вони хочуть.
Оскільки багато покупців уникають відвідувань магазинів через побоювання пов’язаних з Covid-19, покупки в інтернеті стають рекордними. Для Amazon це ідеальний час для збільшення доходів.