Інтернет-маркетолог, Керівник інтернет-агенції UAWEB
+203
На проекті з 4 липня 2016
Інтернет-агенція UAWEB заснована в 2012 році і за найкоротший час зуміло завоювати ринок інтернет-послуг. Почавши працювати як невелика компанія по просуванню сайтів, UAWEB поступово розширювала асортиментний портфель і до 2013 року стала агентством інтернет-реклами повного циклу, здатним запропонувати комплексне рішення для бізнесу в мережі. На сьогоднішній день наша компанія утвердилася на ринку інтернет-реклами і завоювала визнання багатьох солідних клієнтів. Сьогодні число співробітників компанії постійно зростає: як постійних штатних співробітників, так і виконавців робіт за договором підряду. За короткий час існування ми встигли надати послуги близько 200 компаніям з різних напрямків бізнесу.
У сучасному світі дуже складно передбачити поведінку споживачів. Яка ж буде реакція маркетологів? Як інновації в маркетингу вплинуть на споживчу поведінку? У цій статті ми розповімо про найбільш ймовірні прогнози взаємодії між брендами і людьми в недалекому майбутньому, а точніше до початку 20-х років нашого століття. До основних тенденцій маркетингу відноситься вплив мобільної та супутньої […]
Сучасні люди не бачать своє життя без інтернету. Він зайняв міцне місце в нашому повсякденні. Ми вже не можемо уявити, як могли взагалі жити без такого гігантського криниці з інформацією. У всесвітній павутині можна знайти багато корисного, цікавого, є різноманітні дані. Мережа — місце, де відшукуються відповіді на різні питання, спосіб спілкування, взаємодії між людьми. […]
Багато компаній сьогодні розчаровуються у своїх діджитал-маркетингових планах. Форуми, Facebook і LinkedIn спілкування переповнені постами власників бізнесів, які намагаються зрозуміти, що трапилося з їх кампаніями. Занадто часто, люди забувають, що продажі та конверсії є лише верхівкою айсберга в довгій і складній системі, званої воронка продажів. У даній статті ми направимо основну увагу на те, що […]
Від надійно вибудуваної воронки продажів залежить успішність будь-якого бізнесу. Так називається процес, який споживач здійснює від звичайного залучення уваги до товару до його покупки. Вона однакова що в інтернет-маркетингу, що при продажу товарів «оффлайн», тобто бізнес-середовищі. Воронка являє собою перевернуту піраміду, на її верхньому, найширшому рівні знаходяться потенційні клієнти, які почали брати участь в комунікації, […]