35
1
Serviceplan Group – найбільша незалежна група агентств в Європі з головним офісом в Мюнхені (Німеччина). Заснована в 1970 році як рекламне агентство, сьогодні Serviceplan Group є єдиною групою незалежних агентств, яка здатна надати повний спектр комунікаційних послуг по всьому світу. Група Serviceplan представлена в 35 країнах світу і у всіх важливих економічних зонах 24-ма власними офісами та підрозділами партнерів. На додаток до трьох найбільших брендів групи, – Serviceplan, Mediaplus і Plan.Net, в її склад також входять інститут ринкових досліджень Facit, агентство по реалізації рішень Solution і агентство стратегічного консалтингу Serviceplan Consulting. В Україні Serviceplan Group представлена агентствами: Mediaplus (Медіа), Serviceplan Ukraine (Креатив) і Plan.Net (Діджитал).
Офіційний сайт міжнародної групи: http://www.serviceplan.com/
Serviceplan Ukraine приєдналося до Serviceplan Group в 2017 році, вже маючи більш ніж п’ятнадцятирічний досвід створення і розвитку ефективних маркетингових кампаній для брендів світового рівня в Україні таких як Київстар, Pepsico, Henkel, Greenville, Unicef, Danone, Lipton, Philip Morris, і т. д. Основними напрямками діяльності агентства є: запуск і просування брендів, стратегічне планування в сфері маркетингових комунікацій, розробка та адаптація креативних концепцій, а також проведення інтегрованих рекламних кампаній. В активі агентства 25 престижних EFFIE AWARDS.
Serviceplan Group в Україні: http://www.serviceplan.com/en/serviceplan-ukraine.html
Mediaplus – найбільше в Європі незалежне медіаагентство зі штаб-квартирою в Мюнхені і офісами у всіх найбільших країнах світу, засноване в 1983 році. Послуги агентства включають: стратегічне і тактичне медіапланування, закупівлю і розміщення реклами, медіааудит, аналітику ЗМІ, а також оптимізацію витрат на рекламні кампанії. Міжнародне агентство є частиною інтегрованої комунікаційної групи Serviceplan.
Plan.Net – мережеве digital-агентство повного циклу, з великою експертизою в сфері просування продуктів і брендів в Інтернет. У портфелі агентства проекти різного ступеня складності, від розробки комплексних стратегій і складних екосистем, до створення лендінгів для міжнародних і локальних компаній, серед яких: Huggies, Нутриція, Billa, Sandora, тощо.
35
1
Компанія For Every Home для інтернет-провайдера O2 від Serviceplan фокусується на новій пропозиції провайдера для фіксованої мережі Internet@Home, яка дозволяє надавати інтернет-послуги, що відповідають різним потребам клієнтів. Відеоролик кампанії відображає оригінальне бачення словосполучення «For every home» і демонструє вигаданий багатоквартирний будинок, ніби зібраний нашвидкуруч з різних типів інтер’єрів та відповідних їм способів життя. Будь то […]
Бренд миючих засобів Dash поставив собі за мету повністю відмовитися від пластику, про що оригінально розповів у своїй новій кампанії #VISIONPLASTICFREE від Serviceplan. Анімаційний ролик кампанії переносить глядачів у чарівний світ малюка пінгвіна, що грає в океані. Але ця, на перший погляд, чудова картинка – оманлива. Зграя блискучих рибок виявляється пляшками з-під соєвого соусу, елегантні […]
Як поставити вуличний мюзикл у період пандемії, якщо всі повинні носити маски? Serviceplan Campaign Berlin запропонувала креативне рішення, і спільно з BVG (Berliner Verkehrsbetriebe), головною компанією громадського транспорту Берліна, поставила нетривіальний вуличний мюзикл «Kiez» у якому сумки та кишені людей оживають та співають пісню. Анімація мюзиклу створена без використання комп’ютерних технологій, як данина поваги Джим Хенсон (Jim […]
Covid-19 унеможливив особисті зустрічі і це стало катастрофою для індустрії заходів і подій всіх видів. У своєму блозі Джулія Беккер (Julia Becker), директор з глобального розвитку бізнесу та інтеграції Serviceplan Group розповідає про найкращий підхід, які вона виявила і засвоїла за рік online-заходів, і про те, які з них вона продовжить використовувати і в пост […]
«Where Minds Click» – слоган нового рекламного анімаційного ролика від Serviceplan Middle East для технологічного центру Dubai Internet City (DIC). Рекламна кампанія по просуванню DIC включає в себе анімаційний фільм-презентацію, плакати, рекламні щити і брендування соціальних об’єктів. Слоган «Where Minds Click» уособлює Dubai Internet City, як спільнота, в якій стартапи, підприємці, студенти та великі транснаціональні […]
Анімаційний фільм під назвою «Маджд і бібліотекар», створений Serviceplan для кредитного бюро Al Etihad Credit Bureau (AECB), метафорично обігрує звернення в банк за кредитом, як запозичення книги в бібліотеці. Фільм був створений для підвищення обізнаності про бренд в інтернет і тонко передає ступінь відповідальності за взяття в борг. «Маджд і бібліотекар» розповідає історію про хлопчика, […]
Салат не зів’яне допоки вуса не відростуть! Не вірите? Тоді дивіться новий, сповнений живильної прохолоди, ролик від агенції Serviceplan Ukraine у якому овочі насолоджуються свіжістю, а щаслива і здорова родина смакує свіжими продуктами в 4 рази довше завдяки системі активного зволоження ActiveHumidity в холодильнику Bosch. «Бренд Bosch, зазвичай, асоціюється з якістю і технологічністю. Це серйозний […]
2020 рік – рік істерії Пандемія вплинула на повсякденне життя і звички усього світу. Межі між будинком і роботою були стерті, компанії в екстреному порядку масово впроваджували цифрові рішення, а всі ми стали експертами по відвідуванню заходів в стилі «клацай і будь присутнім». 2020-й був роком цифрової істерії. Ніколи ще не витрачалося стільки часу на Netflix, […]
Serviceplan Group створила стилістично просту, але візуально потужну кампанію для MINI, – MINI «MINImalism». Концепція розробленої Serviceplan Germany кампанії перетворює крила культового логотипу MINI в знакові елементи дизайну, що демонструють нові функції MINI, в тому числі: адаптивний круїз-контроль, адаптивні світлодіодні фари, дзеркала заднього виду, що складаються з автоматичним затемненням, двоциліндровий двигун з турбонаддувом, світлодіодні […]
«Я думаю, […]», «Я маю на увазі, […]», «Я вірю, […]» – з цих словосполучень часто починаються дискусії про створення контенту в соціальних мережах. Однак питання актуальності контенту для обраної цільової групи, не є питанням віри, або інтуїції. А голослівні припущення про переваги цільової групи спрямовують наш креатив в ті області, в яких вони не […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email