Якби не цінність бренду, то Rolex продавали б прості годинники, а не статус. IPhone – звичайні телефони, а не стиль та простоту. А Ikea – меблі, а не затишок. Без продуманої подачі такі світові бренди не досягли б успіху. Подумайте, що ви насправді продаєте людям чи компаніям? Чи потрібний бренд В2В компаніям? Коли починаєш читати […]
Бізнес в В2В сегменті вимагає особливого підходу до споживача, який чітко знає, чого хоче і що для цього потрібно зробити. Вам постійно потрібно «тримати руку на пульсі», щоб розуміти, чи вирішує ваш продукт проблему клієнта, допомагає робити його роботу комфортніше, і чи не час вам адаптувати свою пропозицію до його нових потреб. А якщо ваша […]