44
0
Керуючий партнер Nebo ideas agency, володар Effie Grand Prix
+3
На проекті з 9 квітня 2020
Маркетингове агентство Nebo ideas agency виступає проти одноманітності і шаблонів. NEBO завжди різне: дощ і агресивні хмари змінюються строкатим заходом і монохромним спокоєм.
Цінності компанії: чесність думок, сміливість відрізнятися, жадібність до нового, азарт створення і сила волі.
44
0
Ну, що котики! Як вам нова кампанія для бренду пет-продуктів Half&Half? Зараз розповімо детальніше. Nebo ideas agency вже декілька років співпрацює з компанією Suziria і допомагає створювати та виводити на ринок нові бренди. У 2023 році для домашніх улюбленців був створений Half&Half — абсолютно чесний та трушний як дружба між петами та їх петфрендами. Під […]
Нещодавно Президент України Володимир Зеленський, відвідуючи Польщу, закликав місцевих підприємців не чекати перемоги України, а вже інвестувати у її розвиток. Польський виробник Euroser Dairy Group вирішив не відтягувати з роздумами щодо такої пропозиції, тому не словом, а ділом підтримав українців. Невдовзі компанія запустить на український ринок новий бренд молочних продуктів. Поєднати європейські стандарти та українські […]
Фестиваль Cannes Lions є одним з найпрестижніших світових заходів у галузі реклами та маркетингу. Цей фестиваль щорічно відбувається і збирає разом впливових професіоналів з усього світу, які працюють у сфері креативної комунікації. На фестивалі Cannes Lions (2023) “Torrents of Truth” отримав 5 шорт листів у Creative Data у категорії Data-enhanced Creativity, у Media Channels в […]
З огляду на реалії 2022 року, хочеться вклонитися перед кожним власником маленького та середнього бізнесу, який продовжує працювати й, попри будь-що, розвивається. Представники цього сектору економіки — неймовірно відважні люди, бо ризикують усім кожної секунди. Та ніщо не зможе їх зупинити — вони українці, а значить, вони переможуть. Вивести свій бренд на ринок нової країни, […]
Вцілілий півник з кухонної шафи в Бородянці, який став символом стійкості українців, відправився підкоряти музеї сучасного мистецтва. NFT-версії півника вже з’явилися для Latvijas Nacionālais mākslas muzejs. Півник з Бородянки став містком, який поєднав українську кераміку і прекрасні картини сучасного латвійського митця Гінтса Габранса. Нову колекцію творів цифрового мистецтва — Incredible Rooster — від найбільшого благодійного […]
З початку війни в Україні головним завданням російської пропаганди було не допустити поширення правди. Усі незалежні ЗМІ були або визнані іноземними агентами, або закриті, а журналісти масово залишили країну, боячись переслідування та тюремних термінів. Соціальні мережі та можливість достукатися до розумів у Росії блокуються з боку уряду та слідчого комітету. Власне, потрібно було стати кіберпартизанами […]
Третій місяць в країні триває війна й бізнесу доводиться підлаштовуватися під нові реалії. Так робить і бренд сублімованих фруктів та ягід Panfruit — починає розробку сублімованих страв. В основі складного формулювання “сублімація” — процеси зневоднення та вакуумного замороження продуктів, так страви зберігають смак та максимум поживних речовин. Трохи гарячої води, 10 хвилин очікування — повноцінна […]
З початку війни українці отримують багато підтримки та співпереживання від людей з усього світу. Але повністю осягнути почуття та внутрішній стан українців, до яких призвела війна, вкрай складно. Щоб розповісти світові про те, що зараз відчуває Україна, Nebo ideas agency у колаборації з агенцією “Wieden+Kennedy Amsterdam” звернулися до одного з найсильніших маніфестів світу та створили […]
У воєнні часи Nebo ideas agency бореться на своєму фронті і розробляє фірмовий стиль для благодійного фонду, який терміново створений для допомоги ЗСУ та мирному населенню. Благодійний проєкт “Трушна Перемога” заснований, щоб допомогти українцям у боротьбі з російськими загарбниками. Фонд охоплює різні напрямки — від диджиталу (NFT, криптовалюта), матеріального забезпечення еквіпмента для ЗСУ та територіальної […]
Попри складні часи, бренд IGROTECO відновив роботу і вже відправляє замовлення своїм замовникам. Ми пишаємося нашим клієнтом, який у воєнний час підтримує економіку України. IGROTECO — український бренд екоіграшок для розвитку дітей від 3-х років. Власники бренду впевнені, що завдяки IGROTECO сім’я набуває досвіду бути разом, відволіктись від гаджетів і мультиків на YouTube, поринувши у […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email