У 2021 році DOOH (digital out of home) була визнана категорією реклами із найшвидшими темпами зростання в Україні. Така реклама не лише підвищує впізнаваність бренду, але й доповнює рекламні кампанії бренду в інших каналах комунікації. Через це ми стаємо свідками все нових й нових інтеграцій операторів площин з технологічними партнерами не тільки у світі, а й в Україні.
Остання така інтеграція відбулась влітку 2022 року. Perekhid Outdoor та Admixer Advertising, розширили можливості закупівлі DOOH-реклами, додавши нові цифрові площини в Києві та, що особливо важливо, дві додаткові моделі медіабаїнгу.
«Такі колаборації відкривають нові горизонти як для нас, так і для рекламодавців. По-перше, розміщення DOOH-реклами сьогодні таке ж просте, як і розміщення будь-якої іншої онлайн-реклами. По-друге, робочий кабінет DSP дає можливість отримати верифікацію показів та підтвердження факту розміщення реклами за допомогою 3rd-party інструментів. І це вже не кажучи про можливість позбутися працемістких фотозвітів.» Володимир Горшков, CCO Admixer Advertising
Що це означає?
Історично гарантована покупка була єдиним способом закупівлі зовнішньої цифрової реклами. За цією моделлю, рекламодавець сплачував певну фіксовану вартість і отримував очікувані, гарантовані покази реклами на DOOH-конструкціях на місяць. Але при стандартному розміщенні неможливо було впливати на час розміщення або період.
Через це кілька місяців тому були додані ще дві моделі закупівлі зі зручнішими можливостями налаштування: гнучка гарантована та аукціонна покупка.
Аукціонна покупка. Попри незаперечні переваги гарантованої закупівлі реклами, сьогодні горизонт планування багатьох компаній значно звузився. Тому цього року Admixer Advertising додали в робочий кабінет можливість аукціонної закупівлі, із гнучкішими можливостями налаштування DOOH-кампаній.
Таким чином, тепер стала доступна оптимізація ціни в залежності від попиту на окрему площину або тайм-слот у рамках аукціону. Крім цього, в аукціонній закупівлі можна налаштовувати короткострокові кампанії, хоч на кілька днів. При цьому звичайно, немає гарантії в тому, що ціновий аукціон буде виграний, бо все залежить від попиту та інших ставок.
Гнучка гарантована покупка. Цей вид закупівлі реклами з’явився в результаті поєднання гарантованої та аукціонної моделей. Такий вид медіабаїнгу наділений перевагами обох попередніх моделей: гнучке налаштування, можливість як короткострокових, так і довгострокових розміщень та високий пріоритет присутності при якому виходи реклами є гарантованими на відміну від аукціонної моделі.
«З моменту появи DOOH в Україні, всі оператори мріяли почати продаж DOOH як диджитал. Проте наразі весь DOOH інвентар продається як звичайні площини, так само як і все інше останні 30 років. Завдяки співпраці з Admixer Advertising, Perekhid Outdoor першим в Україні починає надавати рекламодавцям можливість робити смарт-розміщення на цифрових носіях зовнішньої реклами. Те, що вчора здавалось нереальним, як наприклад поєднати в одному міксі відеорекламу і DOOH, тепер буденність.» Андрій Безпалий, Директор Perekhid Outdoor
Рекламна агенція Posterscope Ukraine (входить у комунікаційну групу dentsu) разом з їх рекламодавцями стали першими, хто скористався новими моделями закупівлі та підсилили свої рекламні прояви DOOH-рекламою.
«Можливість робити DOOH кампанії оперативними у запуску, з гнучкими періодами трансляції та з персоналізованими повідомленнями — це той досвід, що вже певний час з успіхом використовують наші колеги по мережі Posterscope у світі. Наразі це можливо в Україні, і ми вже маємо успішні подібні реалізовані кейси. Смарт-розміщення DOOH на конструкціях Perekhid Outdoor, з використанням Admixer.DSP — це невідворотне майбутнє цифрової зовнішньої реклами, яке ми наближуємо разом з колегами.» Олена Петрук, Buying Director Posterscope Ukraine
Ключові моменти
- DOOH — категорія реклами із найбільшими показниками росту;
- Наразі в Україні, а особливо в великих містах, є достатньо цифрових зовнішніх носіїв, що робить DOOH-рекламу впливовою частиною маркетинг-міксу;
- Запускати DOOH рекламу з кабінету DSP так само просто, як і будь-яку банерну рекламу;
- Наразі закуповувати DOOH рекламу на екранах Perekhid Outdoor можна трьома способами: гарантована ставка, аукціон, гнучка гарантована ставка.