Новий рік – щорічний тренд для усіх бізнесів. До святкового буму бренди готуються завчасно, проте активні промо запускають з настанням зими. Головним завдання крім продажу – це витримати баланс реального і фантастичного у своїх публікаціях.
Агенція 23UNICORNS підготувала декілька рекомендацій щодо контенту.
Класичний пост з висновками потрібно писати лише у тому випадку, якщо є чим пишатись. Наприклад: ваша компанія вийшла на міжнародний ринок, ви відкрили ще один магазин або виконали план на 300%. Аудиторії не потрібно знати про невдачі в бізнесі, не запущену колекцію чи ненадійних партнерів. Грудень – місяць чудес, тож пишіть про щось фантастичне, надихайте людей на успіх, допомагайте повірити в себе.
Пишіть про тренди наступного року, а не минулого. Чим ближче закінчення року, тим цікавіше: «А що буде після 00:00?». Пост може бути як про загальні тренди, так і про ваші персональні прогнозування. Наприклад: невеликий анонс нового продукту, кольору, назви колекції або ідейних проєктів. Станьте тим, хто диктує тренди, а не слідує ним.
Наш «улюблений» контент – сухе інтерв’ю з власниками бізнесу або керівниками відділів. Благаємо вас, збирайте унікальну інформацію, що стосується різдвяних свят, а не робочих моментів. Наприклад: про найкращий подарунок, що був знайдений під подушкою від Св. Миколая; про віру в Діда Мороза і його образ; про найсмачнішу страву на новорічному столі й тд.
Важливо! Забудьте про стандартні гіви та розіграші. Зробіть щось нетипове, влаштуйте веселий конкурс. Наприклад: «Як би звали Діда Мороза, якби йому було 25?» За кращі й смішні коментарі зробіть подарунок. Дозвольте своїй аудиторії розслабитись, перетворитись на підлітків й насолодитись моментом. Не змушуйте підписуватись на ваші підписки:)
Щодо планів на наступний рік – не бійтесь мріяти. Здивуйте аудиторію своїми грандіозними намірами, пробудіть інтерес слідкувати за вами весь наступний рік. Наприклад: у планах продати свої планери 5 світовим корпораціям; укласти договір з мережею кондитерських, де буде продаватись ваш фірмовий десерт; почати шити концертні костюми для зірок українського шоу-бізнесу.
Публікації бренду в період різдвяних свят викликають ще більший інтерес у користувачів соціальних мереж. Вони готові витрачати свій час лише на цікавий контент від якого можна зарядитися новорічним настроєм. Саме тому так важливо завчасно підготувати новорічний контент.