PR-агенція M&P Communications реалізувала комунікаційну кампанію для популяризації проєкту “100 вчинків відповідальних громадян” Центру демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) у ЗМІ та соціальних мережах. У рамках кампанії, команда агенції провела дослідження про ставлення українців до відповідальності. Виявилось, що 90% українців вважають себе відповідальними, а 38% щодня роблять відповідальні вчинки.
Основною метою проєкту “100 вчинків відповідальних громадян” є формування всеукраїнської спільноти відповідальних громадян та підвищення рівня відповідальності в українців. Центр демократії та верховенства права разом із M&P Communications хотіли привернути увагу до ініціативи та її героїв, допомогти популяризувати тренд на відповідальність та охопити якомога ширшу аудиторію. Питання відповідального ставлення до себе, найближчих оточуючих, громади та країни актуалізувалося з початком повномасштабного вторгнення. Цьому сприяла згуртованість усіх українців довкола спільної мети — перемоги, і зараз саме час для просування таких громадських проєктів.
По закінченню кампанії, ЦЕДЕМ презентував список “100 вчинків відповідальних громадян” у 9 категоріях: країна, громада, планета, робота, безпека, соціум, розвиток, сім’я та здоров’я.
Для того, щоб дізнатись, як українці розуміють відповідальність та відповідальні вчинки, команда M&P Communications провела дослідження разом з Gradus Research Company.
Дослідження показало, що більше 90% українців вважають себе відповідальними або майже відповідальними, а більше третини респондентів зазначили, що роблять свідомі вчинки щодня. Крім того, 85% опитаних погоджуються, що повномасштабне російське вторгнення зробило нас більш відповідальними.
“Під час опитування ми вже нагадали українцям про необхідність бути відповідальними. Таким чином, дослідження — не лише ефективна практика для генерування інфоприводів, а й дієвий комунікаційний існтрумент для привернення уваги до досліджуваної теми. Його результати показали, що за рік повномасштабного вторгнення відповідальність зросла, тобто така кризова ситуація змусила українців об’єднатися і показати, що ми є свідомим, дисциплінованим і відповідальним суспільством”, — коментує Софія Сорокіна, PR-менеджерка агенції M&P Communications в етері Громадського радіо.
До того ж, 63% респондентів зазначили, що наше суспільство вже є відповідальним, і 75% вважають, що найважливішим вчинком для кожного відповідального громадянина зараз є підтримка і донати на ЗСУ. Українці також відповіли, хто для них є прикладом відповідальності: для кожного пʼятого респондента це Президент Володимир Зеленський. Також до пʼятірки лідерів увійшли ЗСУ, волонтери, головнокомандувач ЗСУ Валерій Залужний і українці як нація.
У кінцевому підсумку, кампанію підтримали більше 30 українських ЗМІ, що дозволило охопити понад 25 мільйонів українців всього за два місяці. У соціальних мережах кампанію підтримали більше 10 проєктів, спільнот та блогерів, серед яких: прогресивне медіа WAW Ukraine, проєкт “Фільтр” Міністерства культури та інформаційної політики України, Zagoriy Foundation та багато інших.