Depositphotos, провідна світова платформа стокового контенту, опублікувала свій щорічний прогноз “Креативні тренди 2025: Розширюючи горизонти”. У співпраці з експертами індустрії у Depositphotos дослідили ключові естетики, теми та концепції на наступний рік, щоб запропонувати брендам і творцям контенту нові ідеї, які допоможуть ефективніше залучати аудиторію та виділятися на ринку.
Команда проаналізувала пошукові запити 42M+ клієнтів у бібліотеці з 300M+ файлів, вивчила динамічне маркетингове і креативне середовище та поспілкувалися з провідними професіоналами в цих галузях. Результатом стали сім креативних трендів, доповнених аналітикою, експертними коментарями та ексклюзивними колекціями контенту.
Головні тренди 2025 року:
- Нова сучасність
- Клатеркор
- Гіперсентименталізм
- Мистецтво, народжене ШІ
- Витончена гармонія
- Назустріч темряві
- Погляд з висоти
Наступний рік для креативної індустрії буде сповнений відсилань до різних епох, філософій та мистецьких течій. Високотехнологічне, ультрасучасне мистецтво співіснуватиме зі стародавньою, традиційною концепцією вабі-сабі. Історії в стилі нуар йтимуть пліч-о-пліч з гіперсентименталізмом, який зображує повсякденне життя в теплих, світлих тонах. TikTok привнесе естетику “дружнього хаосу”, а розвиток ШІ-технологій прокладе шлях для проєктів, що поєднують фантазію з реальністю. Урешті-решт ми спробуємо скласти всі фрагменти пазла разом, спостерігаючи за світом з висоти пташиного польоту.
Звіт про креативні тренди є нашим флагманським щорічним проєктом, створеним, щоб ділитися сміливими ідеями зі спільнотою Depositphotos та креаторами по всьому світу. Наша мета — додати брендам впевненості у майбутніх рішеннях, допомагаючи їм виділятися серед конкурентів та зосереджуватися на найважливішому: творчості. Цього року ми виокремили сім ключових трендів — від давніх концепцій і культових стилів, як-от вабі-сабі або гранж 90-х, до інноваційних естетик, сформованих генеративними інструментами та їхніми користувачами. Разом з експертами ми дослідили, як бізнес може адаптуватися до мінливого творчого ландшафту, нативно імплементувати тренди, не порушуючи свою бренд-ДНК, та будувати емоційний зв’язок з аудиторією як у B2C, так і в B2B,
— поділилася Марія Сібірцева, керівник відділу контент-маркетингу Depositphotos.
Щоб запропонувати практичні поради, команда Depositphotos співпрацювала з досвідченими креаторами, які успішно використовують ці тренди у роботі. Своїми думками поділилися: Мартін Зарян, співзасновник Factory 39 (Кіпр), Сем Вілкс, креативна директорка Vault49 (США), Лукас Ю, креативний директор Superside (Португалія), Ез Блейн, креативний директор Huge (США), Тіто Гувейя, арт-директор Leo Burnett (Португалія), Маколей Джонсон, креативний директор Scholar (США) та Йоав Герштейн, креативний віце-президент Bria.
Щоб ознайомитися з усіма трендами, перейдіть за посиланням.