Типи контенту, який люди споживають, і способи, якими маркетологи можуть залучити нову аудиторію, продовжують розвиватися. Нові платформи, такі як TikTok, і доповнення, такі як історії LinkedIn, тепер стали головними трендами. Діджитал став вищим лідером в світі маркетингу. Зараз на нього припадає близько 80% всіх бюджетів маркетингових каналів. Очікується, що в 2021 році це число тільки збільшиться.
У цьому матеріалі ми хочемо звернути вашу увагу на 10 трендів маркетингу, які можуть вплинути або вже частково вплинули на ваш бізнес в 2021 році.
Вивчаючи різні тенденції бренду, представлені нижче, ви можете оцінити, які з них слід використовувати в контексті вашого ринку, основної аудиторії, продукту або послуги, щоб ви могли ефективно спланувати, як вивести свій бренд на новий рівень у 2021-22 роках.
Сторітелінг
В сторітелінгу немає нічого нового, але він залишається однією з найважливіших тенденцій для багатьох бізнесів. 33% директорів з маркетингу вважають, що стратегія бренду — це їх найважливіша стратегічна спрямованість. Кожному бренду є що розповісти в своїх історіях.
Історії брендів допомагають компаніям налагодити тісні зв’язки з іншими компаніями і споживачами. Цей формат дасть вам можливість побудувати справжні стосунки і довгострокову лояльність, виділитися серед конкурентів.
Наприклад, італійський бренд Versace Jeans Couture влітку 2020 року запустив спецпроєкт VISION FOR THE FUTURE, в рамках якого розповідав історії талановитих креаторів з усього світу — режисерів, художників, музикантів і фотографів.
Інший приклад, в передноворічній кампанії наступаючого 2021 року H&M інфлюенсери з усього світу діляться своїми очікуваннями від прийдешнього року і кажуть про стійкість, одному з головних трендів в індустрії.
Гнучкий маркетинг
Для того, щоб бізнес залишався успішним сьогодні, гнучкість стала однією з головних спрямувань маркетингових кампаній. Інвестиції в гнучкі маркетингові стратегії під час всесвітньої пандемії стали пріоритетними.
На відміну від минулих рецесій, коли компаніям доводилося скорочувати штат до 50%, багато сучасних компанії перейшли в основному на цифрові канали. Вони поліпшили свою онлайн-діяльність, щоб замінити свою фізичну присутність. Їм довелося швидко змінитися, щоб залишатися актуальними і адаптуватися до мінливих потреб покупців.
Щоб ваш бізнес залишався гнучким, ви повинні розуміти поточні потреби своєї аудиторії і передбачити майбутні форс-мажорні ситуації.
Новаторське партнерство
Формування інноваційних партнерських відносин з іншими брендами — ще один спосіб поліпшити якість обслуговування ваших клієнтів. Встановивши партнерські відносини з компанією, що надає безкоштовні послуги, ви принесете більше користі своїм клієнтам.
Припустимо, у вас є компанія, що займається розробкою програмного забезпечення для електронного маркетингу. Ваші клієнти — це в першу чергу власники малого бізнесу. Партнерство з бізнесом по маркетингу в соціальних мережах для створення нового продукту, що об’єднує соціальні мережі і поштові служби, може зробити вашу пропозицію більш привабливою.
Відеомаркетинг і продажі
Відео — це найбільш швидкозростаюча форма контенту. Від YouTube до TikTok люди все більше споживають відеоконтент. Люди сприймають візуальні ефекти, такі як зображення, ілюстрації та відео. З такою великою кількістю контенту, який потрібно прокручувати, легше дивитися коротке відео, ніж читати довгу статтю. Відео може допомогти вам встановити більш особистий контакт з клієнтами, ніж інші форми контент-маркетингу.
У 2020 році 92% маркетологів заявили, що відеоконтент є важливою частиною стратегії контент-маркетингу.
Прямі трансляції відео в 2021 році
У розпал ізоляції компанії об’єднали потокову передачу в реальному часі з ecommerce, інтегрувавши функції покупок в пряму трансляцію. Це дозволило брендам просувати свої продукти в режимі реального часу, а клієнти змогли безпосередньо спілкуватися з брендом через функцію чату. Навіть через довгий час після закінчення прямої трансляції публікація відеозапису дозволяє постійно отримувати перегляди і зацікавленість.
Louis Vuitton недавно став першим великим міжнародним брендом класу люкс, що приєднався до моделі потокового мовлення. Його колекція «Літо 2020» транслювалася в прямому ефірі у співпраці з китайським роздрібним додатком.
Створення спільнот бренду
Спільноти брендів можуть підвищити лояльність клієнтів і залучити більше людей до вашого бренду. Свої спільноти є у багатьох міжнародних брендів — Lego, Microsoft, H&R Block тощо.
Спільнота бренду — це сукупність людей, які взаємодіють як з брендом, так і один з одним, які популяризують його продукт. Члени вашої спільноти рекомендують ваш бренд своїй сім’ї і друзям, обговорювати продукти на онлайн-форумах і в соціальних мережах.
Gymshark — один з найбільш швидкозростаючих брендів одягу для фітнесу в світі, і їх неймовірне зростання багато в чому обумовлене сильною спільнотою, яку вони створили навколо свого бренду. Використовуючи свій блог Gymshark Central в якості хаба, вони дозволяють як новим, так і постійним клієнтам зануритися в свою спільноту.
Маркетинг штучного інтелекту
ШІ став важливою рушійною силою для багатьох підприємств. За допомогою аналізу даних і машинного навчання бренди можуть прогнозувати поведінку клієнтів і налаштовувати купівельний досвід. Штучний інтелект також використовується в оцінці потенційних клієнтів для визначення цінності потенційних нових клієнтів. Це також може включати використання автоматизованих чат-ботів з ШІ для більш ефективного вирішення питань і проблем клієнтів.
Маркетинг подкастів
Подкастинг став одним з найдинамічніших способів доставки релевантного контенту. 155 мільйонів людей хоча б раз слухали подкаст тільки в США. Подкасти поширюються на арену B2B і особливо ефективні, коли мова йде про створення вашого бренду або вас як лідера думок в своїй галузі. Послідовне надання цінного контенту у ваших подкастах демонструє ваш досвід і допомагає завоювати довіру керівників бізнесу, які, звичайно ж, є основними особами, які приймають рішення, до яких ви хочете звернутися. Ці аудіо/відео подкасти також можуть бути перетворені у повідомлення в блогах або короткі відеокліпи.
Персоналізація
Персоналізація, можливо, стане найбільш важливою тенденцією в майбутньому маркетингу. Побудова маркетингових і рекламних кампаній, орієнтованих на окремих людей, а не на маси, може сильно вплинути на ваші ліди, конверсії та продажі.
Лідери думок у своїй ніші
2020 рік став для багатьох з нас травматичним. Так багато «нормальності» вийшло з-під контролю, що складно зрозуміти, куди звернутися за корисною радою, правдою, вказівками і співчуттям.
Проте люди шукають відповіді — перш за все в інтернеті. Вони шукають здорових і стабільних лідерів, яким вони можуть довіряти, щоб вказати їм правильний напрямок для здійснення покупки, встановлення партнерських відносин або пошуку послуги.
Це створює можливість для лідерів думок.
- зарекомендував себе в якості надійного експерта в своїй галузі і
- пристосувавшись до емоційних і соціальних потреб своїх клієнтів, ви можете зміцнити довіру і лояльність.
Один з найбільш ефективних способів перетворити ваших керівників вищої ланки у лідерів думок — це почати вести подкаст. Це хороша маркетингова тактика.