Клієнтський портфель агенції Sasquatch Digital поповнив світовий бренд Tork.
Агенція виграла тендер на лонч та обслуговування у 2023–2024 роках сторінок Tork в Україні в соціальних мережах Facebook та Instagram.
Tork – один із 12 брендів міжнародної компанії Essity. Під цією торговою маркою виходять продукти для професійної гігієни, а також інноваційні та інтелектуальні рішення для підвищення ефективності бізнесу.
В чому складність лончу?
Головний виклик для команди агенції – будувати комунікацію на межі В2В та В2С секторів. У процесі запуску сторінок завданням є залучення лише професійної аудиторії. Проте TOV розрахований на реальних людей, які працюють у сфері клінінгу, медицини, забезпечення гігієни. Просування ідей та цінностей Tork має відгукуватися емоційно, тому в текстових і візуальних комунікаціях відсутній стиль сухих офіційних цифр і даних.
Довготривала співпраця
Світовий бренд Tork став третім брендом компанії Essity, який на українських сторінках у соціальних мережах представляє команда Sasquatch Digital.
Співпраця триває з 2015 року. Агенція здійснює онлайн-комунікації для брендів Libresse (засоби жіночої гігієни) та Libero (засоби дитячої гігієни), працює з брендом Zewa. Зокрема, надає послуги комплексного SMM у Facebook та Instagram. В рамках підтримки агенція не тільки робить SMM і запускає таргетовані кампанії, але й реалізує інфлуенс-кампанії і зміцнює глобальні комунікаційні повідомлення Essity загалом: наприклад, кампанія про дестигматизацію менструацій, просування ідей сталого розвитку, нормалізація уваги до здоров’я жіночого організму та інші.
Катя Краснобай, Junior Brand Manager компанії Essity, вважає запорукою ефективної співпраці високий рівень залученості агенції. Зокрема, до роботи над брендом Libero Ukraine:
«Метою присутності бренду Libero в соціальних мережах є драйвити обізнаність серед цільової аудиторії матусь і татусів, що постійно змінюється. Вже багато років разом із Sasquatch Digital ми розвиваємо імідж бренду як соціально відповідального, інноваційного, такого, що створює якісну продукцію для малюків та є підтримкою для їхніх батьків. Крім того, агенція залучена у широкий спектр маркетингових запитів із адаптації комунікаційних матеріалів, створення креативних кампаній, співпраці з лідерами думки. Проявами успішної кооперації можна вважати високий ступінь залученості агенції до роботи над брендом, гнучкість та оперативність реагування на зміни, молоду креативну команду».
Крім роботи в Україні, Sasquatch Digital у 2018–2021 роках супроводжувала комунікації брендів Essity в таких країнах Близького Сходу, як Грузія, Вірменія та Киргизстан.
Ким є Essity у світі?
Товари компанії Essity продаються під брендами TENA, Tork, JOBST, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda і Zewa в В2В та В2С секторах у понад 150 країнах. Essity налічує більше 46 000 працівників. Головний офіс розташований у Стокгольмі (Швеція). Компанія зареєстрована на фондовій біржі Nasdaq Stockholm.