Найбільший український онлайн-ритейлер долучився до глобальної комунікаційної платформи #BRAVEUKRAINE. У межах проєкту ROZETKA розповідатиме про своїх співробітників: кур’єрів, логістів, водіїв, продавців та інших працівників компанії, які продовжують працювати під час війни. Назву бренду на сайті rozetka.com.ua замінили на слово СМІЛИВІСТЬ.
Від 24 лютого найбільший онлайн-ритейлер України працює в умовах воєнного стану. Кур’єри доставляли життєво необхідні замовлення під обстрілами та вибухами, на складах були створені бомбосховища. У них спускалися працівники, які опинилися в безвиході через облогу російських військ. Інколи співробітники точок видачі самі відносили важкі замовлення людям похилого віку (наприклад, мішки з кормом для тварин), працювали ночами, перевіряли приміщення після вибухів, рятували товар від мародерів, а ще всіма можливими способами допомагали армії. 153 працівники компанії вступили до лав ЗСУ.
«Найбільша сміливість — захищати країну на фронті. Але ще справжня сміливість — оформляти, вантажити, перевозити, доставляти товари та видавати замовлення, навіть коли в країні війна. І все це — про наших працівників, історії яких ми хочемо розповісти! — говорить Владислав Чечоткін, співзасновник ROZETKA. — Від початку війни найбільш болісним було навіть не усвідомлення, що наш великий бізнес, усе, що ми будували 17 років, знищується за тижні, не розбомблені, розкрадені росіянами магазини, а те, що ми не могли зберегти свою надзвичайну команду в повному складі. І сьогодні найбільше наше щастя — можливість знову повертати людей до роботи. Лише за останній тиждень ще 400 фахівців знову вийшли на свої робочі місця і ми продовжуємо зростати щодня. Дякуємо ЗСУ за звільнені міста й кожному, хто бореться за українську перемогу!»
Наразі ROZETKA відновила роботу 118 точок видачі товарів у 48 українських містах (до війни їх було 270), зокрема в Харкові, Чернігові, Сумах, а також плануються відкриття в найбільш постраждалих від бойових дій регіонах Київщини. Насамперед точки видачі зосереджені на замовленнях, зроблених через сайт та товарах першої необхідності, побутовій хімії, товарах гігієни, зоотоварах, дитячому харчуванні тощо. Пункти працюють за графіком: 10:00–18:00 (залежно від зони воєнних дій). Доставка замовлень на точки видачі — безоплатна. Крім того, онлайн-ритейлер повернув власну доставку в Києві, Львові, Одесі, Дніпрі, доставку у всі відділення Нової пошти та Укрпошти, які працюють. А 12 квітня знову відкрився флагман бренду — найбільший магазин на проспекті Степана Бандери в Києві.
Проєкт brave.ua розробила креативна агенція Banda спільно з Офісом Президента України, Кабінетом Міністрів України, Міністерством культури та інформаційної політики й Міністерством цифрової трансформації. До ініціативи вже приєдналися ПриватБанк, Ощадбанк, WOG, INTERTOP та інші українські бізнеси.