Київ, Україна, 23/12/2024 – Український райдхелінг-сервіс Uklon проаналізував мільйони поїздок українців у 27 містах за період з 1 січня 2024 року по листопад 2024 рік. А також підсумував свій внесок у підтримку сил оборони, соціальні проєкти та благодійні ініціативи за період з 3 січня 2022 року по 30 листопада 2024 року.
Загалом, цьогоріч українці проїхали разом з Uklon понад 842 млн кілометрів та провели в дорозі більше 14 мільйонів годин, а це майже 1 623 роки. До трьох найбільш популярних маршрутів за кількістю замовлення в усіх регіонах присутності сервісу та в усі пори року потрапили такі категорії, як залізничний вокзал, автовокзал та торгово-розважальні центри.
Згідно даних Uklon, пікові дні, коли було здійснено найбільшу кількість поїздок, стали Міжнародний жіночий день, День Конституції України, переддень до Дня Незалежності, а також у день проведення матчу Словаччина — Україна на Євро-2024 та у другий змагальний день Паралімпійських ігор-2024.
А серед днів коли, було здійснено найбільшу кількість доставок сервісом Uklon Delivery – Міжнародний жіночий день, День святого Валентина та п’ятниця перед Великоднем. Загалом, разом із сервісом Uklon Delivery українці отримували та доставляли замовлення на більш ніж 26 мільйонів кілометрів.
Також на основі досліджень використання користувацького (пасажирського) додатку, обраних класів авто та додаткових опцій, Uklon представив карту із українськими містами-лідерами за досвідом користування сервісом. На карті зображено 14 регіонів, які отримали найвищі показники в одній або більше категорій, серед яких: місто-жайворонок, місто-сова, найбільш сімейне місто, місто-друг тваринок, найбільш вдячне місто, місто-”яблуко”, місто-”андроїд”, бізнес-місто, місто-доставка (нижче наведено список всіх міст, що потрапили в топ-3 по кожній категорії).
Дякуючи нашим користувачам, водіям-партнерам та корпоративним клієнтам, ми отримали такі круті показники. На основі аналізу нашого користувацького застосунку ми можемо бачити, як змінюється динаміка мобільності та розвивається соціально-економічне життя у містах, зокрема й прифронтових. Ми надалі продовжимо вдосконалювати сервіс, роблячи його зручним, доступним та інклюзивним. А також разом з засновниками компанії не припиняємо підтримувати обороноздатність країни та інвестувати в соціальні й благодійні проєкти, що вже давно є частиною культури компанії
– розповів Сергій Гришков, СЕО Uklon.
Компанія також поділилася обсягом фінансових внесків та інвестицій в підтримку ЗСУ, волонтерських рухів, КСВ-проєктів та благодійних ініціатив за період з січня 2022 року по листопад 2024 року. Загальний обсяг фінансової підтримки, включаючи корпоративні внески компанії та благодійні внески засновників, склав 171 860 726 грн, а саме за 2024 рік (без урахування грудня) – понад 93 мільйонів гривень.
Користувачі сервісу також активно долучались до благодійності. Загальна сума донатів від райдерів Uklon через функціонал “Підписка на донат” (можливість налаштувати автоматичний донат (благодійну внесок) при виконанні кожного замовлення) за весь час з моменту появи даного функціоналу склала 10 243 000 грн.
В компанії зосередили свої ресурси на ключових ініціативах, спрямованих на підтримку країни в складний час. Зокрема, компанія фінансувала потреби Сил оборони, включаючи закупівлю FPV-дрони, брала участь у масштабних мега-зборах, підтримувала операційну діяльність волонтерських фондів, реалізувала гуманітарні проєкти, а також надавала допомогу мобілізованим працівникам.
Окремими ініціативами стали запуск та підтримка класів авто “Волонтерський”, який забезпечував логістичні потреби волонтерів та працівників критичної інфраструктури. І також клас “Інклюзивний” – доступний клас авто, для пасажирів, які користуються кріслом колісним.
Компанія активно співпрацювала з провідними благодійними та громадськими організаціями, серед яких: United24, Фонд Сергія Притули, Повернись Живим, Асоціація родин захисників Азовсталі, Госпітальєри та інші. Це партнерство дозволило ефективно реалізовувати ініціативи та забезпечувати підтримку тим, хто її найбільше потребує.
Міста-лідери за досвідом користування сервісу
- Містом-жайворонком, де було здійснено найбільшу кількість поїздок у ранковий період доби (з 5:00 до 9:00 години) став Херсон, Харків та Запоріжжя. А от Містом-совою, де найчастіше замовляли сервіс ввечері (з 20:00 до 22:00), стало Рівне, Львів та Хмельницький.
- Найбільш сімейним містом став Львів, який обігнав решту регіонів за кількістю викликів авто класу «Дитячий». До цієї категорії також потрапив Київ та Івано-Франківськ.
- Право називатися Містом-другом тваринок отримав Київ, Кривий Ріг та Одеса. Жителі цих міст найчастіше використовували додаткову опцію «Я везу тварину».
- Найбільш вдячними містами, тобто де значна частка замовлень завершується чайовими для водія чи водійки, окрім міст-мільйонників, як от Київ та Львів, стали прифронтові міста – Миколаїв, Херсон та Запоріжжя.
- Категорію Місто-яблуко отримали Львів, Ужгород та Одеса, де велика частка всіх викликів авто відбувається через пристрої з операційною системою iOS. А Містом-андроїдом став Кривий Ріг, Запоріжжя і Чернігів 一 половина замовлень там здійснюється через Android.
- Звання Бізнес-місто у 2024 році за даними Uklon забрав Київ, Одеса та Дніпро. Саме там користувачі найчастіше замовляли авто класів Business та Prime.
- Міста, де найчастіше користувалися сервісом доставки Uklon Delivery, стали Київ, Львів та Кривий ріг, закріпивши за собою категорію Місто-доставка.