Міжнародні фандрейзингова та інформаційна платформи — UNITED24 та UNITED24 media — відзвітували про результати роботи за 2024 рік.
Для UNITED24 рік почався з успішного збору на морські дрони Sea Baby для СБУ — майже 300 млн грн на 35 дронів за три доби. «Морський бій» підтримали люди з усього світу та український бізнес, а також інтернет-спільнота NAFO, яка зібрала кошти на дрон в межах окремого фандрейзингу.
Упродовж усього року платформа демонструвала позитивну динаміку зборів, завершивши його на мажорній ноті: грудень став найуспішнішим місяцем в історії UNITED24, принісши для України майже половину суми від річного показника — понад 160 $ млн.*
Пост у Президента України у Facebook
Все це стало можливим завдяки підтримці іноземних та українських донорів, партнерів, а також втіленню близько 15 благодійних проєктів: від ігрових — для популяризації України серед різноманітних аудиторій (Minesalt — шахти Соледара в Minecraft та благодійна мапа #TheDonationMap для іншого рекордсмена ігрової індустрії Fortnite) до військових (збір на наземні роботизовані платформи зі слоганом «Збирають люди — воюють роботи», який приніс майже 200 млн грн) — для підтримки українських захисників на фронті. Отримав продовження й один із найпопулярніших проєктів минулого року #UKRAINEinLEGOBricks: цього разу до нього приєдналися творці з усього світу, щоб відтворити з деталей конструктора київські Золоті ворота, бахчисарайський Ханський палац, Підгорецький замок, Одеський національний академічний театр опери та балету, Миколаївську астрономічну обсерваторію і в такий спосіб допомогти зібрати кошти на відбудову школи.
Також UNITED24 залучала до підтримки України своїх амбасадорів. Тімоті Снайдер закрив одразу два збори: «Безпечне небо» (на систему сенсорів для виявлення повітряних цілей) і спільний з Марком Геміллом «Безпечна земля» (на роботи-розміновувачі). Крім того, платформа передала військовим 15 розвідувальних дронів RQ-35 Heidrun, на які Марк зібрав кошти торік. Інший відомий американський актор Міша Коллінз відвідав Україну у травні, зустрівся з українськими саперами та під враженням від побаченого відкрив додатковий збір на машину для розмінування. Еліна Світоліна зібрала кошти на облаштування укриття у школі в Одеській області, а Марк Стронг — у Черкаській.
Скотт Келлі допоміг захисницям «Азовсталі» Валерії «Наві» Суботіній та Марії «Герді» Чех, які пройшли через жахи російського полону, здійснити мрію та відвідати Антарктиду. А завдяки другу Скотта Джареду Айзекману український прапор з логотипом UNITED24 побував у космосі — у межах першої туристичної місії SpaceX Polaris Dawn.
Напередодні другої річниці роботи платформи до неї приєдналися ще дві амбасадорки — Алісса Мілано та Гіларі Свенк. Окрім амбасадорів, у 2024 році UNITED24 підтримали Роберт Де Ніро, Майкл Дуглас, Вігго Мортенсен, Джаред Падалекі, Кевін Бейкон, Емма Томпсон, Стівен Фрай, Катрін Денев, П’єр Рішар, Боно з U2, Олівер Сайкс із Bring Me the Horizon та багато інших відомих людей.
Завершила рік UNITED24 масштабним збором Bring Light Back на генератори для 112 українських шкіл, до якого долучився ще один відомий розробник ігор — українська студія GSC Game World з найочікуванішим гейм-релізом року «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля». Задонатити на збір і допомогти понад 30 000 дітей навчатися в теплі та при світлі цієї зими можна за посиланням: https://u24.gov.ua/uk/bring-light-back
У 2024 році завдяки внескам через UNITED24 передали 49 авто швидкої допомоги, 7 сідельних тягачів, 2000 засобів РЕБ ближньої дії, 12 інкубаторів для передчасно народжених дітей, 21 мікроавтобус для Національної гвардії України, 12 квадроциклів для підрозділів Національної гвардії України, 15 розвідувальних дронів RQ-35 Heidrun від Марка Гемілла та 40 роботів.
А також за допомоги платформи були відбудовані 7 мостів, відновлені 6 будинків у Київській області, облаштоване шкільне укриття в Одеській області та відновлений меліораційний канал у Херсонській області.
Інформаційна платформа UNITED24 media продовжує бути одним з найбільших постачальників контенту про Україну для західної аудиторії. 1,37 мільйона підписників і 1 мільярд переглядів з моменту запуску на YouTube, понад 2 мільярди переглядів у соцмережах лише за 2024 рік: порівнюючи з попереднім роком, кількість переглядів Instagram-акаунта платформи збільшилась у 1,5 раза, X (колишній Twitter) — у 2. Публікація UNITED24 media з цитатою Президента України про відмову від ядерної зброї та наслідки цього рішення потрапила до 25 кращих дописів на Reddit у сегменті r/worldnews. Географію показів розширили на Латинську Америку: за рік існування іспаномовний TikTok встиг наздогнати за переглядами англомовний, а у деякі місяці навіть випереджав його вдвічі. Основною аудиторією стали користувачі з Мексики, Колумбії та Аргентини.
У квітні цього року платформа запустила інформаційний сайт https://united24media.com/. Ключові аудиторії — США, Велика Британія і Канада. На сьогодні сайт уже має стабільно понад 1 мільйон переглядів на місяць.
*станом на 25 грудня 2024 року.