У рамках міжнародного фестивалю цифрової реклами IAB MIXXAwards, який вперше пройде цього року в Україні, 29 травня в Києві та онлайн відбудеться тематична конференція IAB Connect. Учасники матимуть унікальну можливість ознайомитися з передовими диджитал кейсами, новітніми технологіями та трендами ринку.
Однією зі спікерів конференції стала Ірина Муштіна, засновниця креативного діджитал агентства CF.Digital та голова правління Digital Developers Committee.
Цьогорічна доповідь Ірини Муштіної зосереджена на презентації результатів революційного дослідження клієнтського досвіду при замовленні цифрових продуктів, реалізованого спільно з IAB Україна, ВРК та дослідницькою групою Factum Group. Дослідження, ініційоване Комітетом Цифрових Розробників України, відкриває нові можливості для покращення інтеракцій між розробниками та їхніми клієнтами, охоплюючи масштабне опитування компаній та глибокі аналітичні висновки.
Ірина Муштіна розповість про аналіз ключових аспектів клієнтського досвіду, включаючи їхні потреби та виклики під час розробки цифрових рішень. Вона також надасть конкретні рекомендації для покращення цих процесів, засновані на даних дослідження. Ці рекомендації будуть цінними не лише для агенцій, а й для їхніх клієнтів, стимулюючи обидві сторони до активної співпраці та партнерства. Завдяки спільній відповідальності та зацікавленості в кінцевому результаті, можливе значне покращення якості обслуговування та загальний досвід клієнтів, підвищуючи тим самим ефективність взаємодії та результату для всіх учасників цифрового ринку.
Тож пропустіть можливість отримати нові знання та покращити ваші бізнес-стратегії, приєднуйтеся до конференції IAB Connect.