У травні-червні в режимі онлайн відбулися п’ять круглих столів для представників логістики щодо обговорення питань відновлення ланцюгів постачання галузі харчової промисловості в умовах воєнного та післявоєнного стану в Україні.
Заходи проведені компанією TradeMasterGroup за підтримки Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО).
Метою проекту стало залучення представників логістичної галузі з усіх областей України, де почали працювати ланцюги поставки і планується налагодження життєдіяльності населення, до обміну досвідом щодо відновлення та налагодження логістичних ланцюгів постачання після війни, глибокої кризи та впровадженням новітніх технологій.
Більше 400 учасників з різних регіонів України зустрілись онлайн і обговорили кризис-менеджмент в логістиці, нові підходи до управління ланцюгами постачання, перебудову роботи продовольчих мереж у період війни, роботу з персоналом, оптимізацію транспортної та складської логістики, загальну перебудову бізнес-моделей компаній в умовах воєнного положення, а також багато інших питань.
20 травня 2022 р. відбувся перший круглий стіл на тему “Місце управління товарними запасами у концепції Supply Chain під час війни”.
Під час круглого столу обговорили питання: формування асортименту, виходячи з пропозицій на ринку та потреби забезпечити покупців необхідними товарами у магазині; практичні поради по закупівлі товарів під час війни для продуктового рітейлу без участі автозамовлення; особливості функціонування ланцюга постачань FMCG у період військового стану та ін.
Спікерами стали: директор Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) Ксенія Сидоркіна, директор з логістики мережі “Варус” Юрій Поєнко, директор з маркетингу «Київхліб” Лілія Комарова, директор з логістики холдингу “Молочний Альянс” Андрій Алексєєв та модератор заходу Євген Нікушин, директор з логістики компанії Fado.
Детально ознайомитись із виступами 1-го круглого столу можна за посиланням.
24 травня 2022 р. учасники круглого столу розглянули “Практичні рішення з оптимізації складської логістики на основі реальних змін в умовах воєнного положення”.
Ключовими питаннями 2-го круглого столу стали: оптимізація роботи складу в умовах війни, перерозподіл складських потоків, пошук нових складських приміщень та можливості працювати «з колес»; переїзд складу та налагодження роботи на новому місці, робота складу в зоні бойових дій чи окупації.
Спікери вебінару: директор департаменту логістики ARDIS Group Ігор Матвєєв, заступник директора з операційної логістики МХП Логістика (ПрАТ МХП) Сергій Флоров, керівник проєктів департаменту складської логістики Fozzy Group Сергій Мукоїд, модератор заходу Євген Нікушин, директор з логістики компанії Fado.
Повний матеріал із доповідями 2-го круглого столу за посиланням.
27 травня 2022 р. темою заходу стала “Оптимізація транспортної логістики за часів воєнних подій”.
Під час вебінару обговорили нагальні питання щодо оптимізації затрат на перевезення в умовах війни, На чому можливо економити; пошук нових перевізників і нових маршрутів, перебудову логістичних ланцюгів поставки; консолідацію вантажів як інструмент здійснення ефективної доставки по Україні в період війни; зміни принципів і моделей роботи транспортної та складської логістики, пошук альтернатив в умовах військового стану та ін.
Спікерами виступили: директор з логістики Володимир-Волинської птахофабрики, ТМ «Епікур» «Чеботурочка» Володимір Дудін, директор з логістики Fozzy C&C ТОВ «Експансія» Олександр Бабай, директор з логістики кондитерської фабрики «Ярич» Юрій Свірський, керівник департаменту логістики «Пепсіко Україна» Артем Попенов і модератор заходу Євген Нікушин, директор з логістики компанії Fado.
Детальніше, про що говорили під час 3-го круглого столу, за посиланням.
31 травня 2022 р. відбулось обговорення питань щодо “Організації роботи персоналу в умовах воєнного стану”.
Учасники круглого столу отримали відповіді на актуальні питання щодо роботи з персоналом та ведення бізнесу в умовах сьогодення, зокрема: як організувати роботу персоналу в умовах воєнного положення? З якими труднощами зіткнулися українські компанії у зв’язку з початком війни? Як зберегти працівників і команду? Які рішення приймали та що впроваджували для стабілізації ситуації та багато ін.
Серед спікерів: шеф-редакторка кадрового напряму групи компаній «МЕДІА-ПРО» та журналу «КАДРОВИК.UA» Вікторія Ліпчанська, СЕО в ПрАТ «Івано-Франківська харчова фабрика» Тетяна Ребчук і співвласниця ПрАТ «Івано-Франківська харчова фабрика» Марія Домчак, керівник департаменту навчання та розвитку персоналу групи компаній «Епіцентр К» Сергій Цимбал, HRD групи компаній «Епіцентр К» Йолана Каменчук, директор з розвитку бізнесу клієнтів ПРАТ «МХП» Дмитро Морозов та модератор круглого столу Олександр Махорт, директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco.
Детальний матеріал із виступами спікерів 4-го круглого столу за посиланням.
3 червня 2022 р. відбувся заключний круглий стіл на тему: “Загальної перебудови роботи бізнес моделі компанії, запровадження алгоритмів, які дозволяють приймати рішення максимально швидко”.
Серед питань програми круглого столу були: імпорт в Україні під час дії воєнного стану, зміни в митному законодавстві, спрощений порядок митного оформлення товарів; загальна перебудова роботи бізнес моделі компанії, запровадження алгоритмів, які дозволяють приймати рішення максимально швидко та як загалом змінилися бізнес-моделі компаній після початку війни.
Спікерами виступили: директор TERRA FOOD UKRAINE Максим Пейков, генеральний директор роздрібної мережі «Економ Плюс» Володимир Матяш, керівниця відділу ЗЕД компанії «Астра Косметікс» Інна Савчук, заступниця генерального директора з продажів і маркетингу компанії «Супераш» Леся Іванченко та модератор круглого столу Олександр Махорт, директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco.
Деталі щодо виступів та обговорення під час 5-го круглого столу за посиланням.
Учасники високо оцінили насичену програму круглих столів та на питання, що корисного отримали від участі у заходах, зазначали:
— «Почула про схожі проблеми у інших компаній, як вони з ними справляються. З корисного відмітила для себе важливість постійної, систематичної позитивної комунікації з працівникам, постачальникам, клієнтами.»
— «Дізнались, які кроки в керуванні поставками та логістиці мають сенс, а які не дуже на прикладах, які продемонстрували спікери.»
— «Найкращі практики управління логістикою в умовах кризової ситуації.»
— «Дізналась як можна покращити роботу з товарними залишками.»
— «Сильна команда, швидке реагування та прийняття рішень, а також вміння домовлятися та йти на компроміс — всі ці умови та фактори роботи сьогодення.»
— «Огляд загальних принципів ефективної роботи логістики підприємств в умовах кризи, як то: гнучкість, швидкість прийняття рішень, делегація відповідальності, пошук компромісів серед партнерів, комунікація в режимі 24/7.»
— «У будь-якій ситуації потрібно працювати в команді та цінувати людей».
— «Поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в умовах воєнного стану.»
— «Корисними були практичні поради та досвід роботи торгових компаній та мереж на початку війни і зараз, розуміння як зараз почали працювати інші компанії.»
По завершенню серії круглих столів учасникам буде надано звіт у вигляді альманаху, якій міститиме презентації та тези виступів, висновки і запропоновані рішення для подальшого використання та імплементації у власний бізнес.
Завдяки внескам учасників вдалось зібрати 29300 гривень, які будуть перераховані компанією TradeMasterGroup на потреби Збройних Сил України. Звіт про перерахування коштів ЗСУ буде опубліковано у звітному альманасі.
Запрошуємо та чекаємо Вас на наступних заходах TradeMasterGroup.
Слідкуйте за оновленнями на сайті та у соцмережах.
Діяльність стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО), яка виконується компанією Chemonics International. Докладніше про Програму USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО): https://www.facebook.com/usaid.agro/