ТМ “На здоров’я” випустила три нові йогурти — “Болгарія”, “Греція” і “Туреччина”. Один з них, “Болгарія”, є унікальним продуктом, адже такого раніше не було на українському ринку. Бренд зробив креативну кампанію, щоб залучити якомога більше українців до культури споживання йогуртів.
Для цього виробник обрав сучасні інструменти — вплив на широкий загал через соцмережі. Завдяки співпраці з інфлюенсерами — нано-, мікроблогерами та мільйонниками — вдалося отримати понад 1,5 млн контактів з аудиторією!
Були застосовані різні підходи для створення різноманітного контенту. Так, одні блогери у форматі рілсів готували страви з йогуртами, а інші робили креативну розпаковку преспаку.
Мільйонники Влад Шевченко, Анастасія Гонцул, Христина Хрипта, Ольга Мартиновська та Олена Мандзюк прорекламувати три нових продукти в інстаграмі чи тіктоці. Їхні підписники дізналися, з чим можна поєднувати йогурт, як підкреслити й розкрити його смак і, навпаки, як за допомогою цього продукту надати їжі інших відтінків та урізноманітнити звичний раціон.
Блогери представили для аудиторії легкі літні перекуси, а також інстаграмно-красиві та зожні страви. Смузі, десерти, каші, салати, врапи з лавашем, овочі на пару, тушковані вертуни з поливками та заправками на основі йогурту. Рілси спонукали українців спробувати запропоновані продукти й поекспериментувати з новими смаками й текстурами.
Мікро- й наноблогери в рамках рекламної кампанії отримали від молочного бренду сюрприз — туристичну валізу з таємничим преспаком. Їхнім завданням стало вгадати країну на смак за набором продуктів. Назва рекламованого йогурту (“Греція”, “Болгарія” або “Туреччина”) була заклеєна, тож за вкладеними інгредієнтами інфлюенсер мав зрозуміти, в якому регіоні споживають саме такий різновид. У сонячній гірській Болгарії. Старовинній променистій Греції. Чи східнопряній строкатій Туреччині.
І не просто здогадатися, а розкрити смак йогурту. Його консистенцію, густину, вершковість, кислинку, ніжність. Відчути всі нюанси цього кисломолочного продукту, щоб цілком зануритися у багатовікову культуру його споживання й розказати своїм підписникам про отриманий гастрономічний досвід. Горішки, фрукти, городина, спеції, смаколики, що додатково містилися у преспаку, допомогли блогерам у цьому.
ТМ “На здоров’я” запропонувала продегустувати лінійку густих йогуртів — поживних і водночас легких, що насичують організм необхідним білком та кальцієм. Показала, що формат продукту дає різноманітні можливості його споживання — окремо як перекус чи прийом їжі або для приготування рецептів середземноморської кухні: соусів, супів, закусок, м’ясних та овочевих страв, морозива та шейків.
Так, впроваджуючи новинки, бренд не лише розвиває вітчизняний молочний ринок, а й навчає українців культури споживання йогурту, знайомить їх із новими смаками й текстурами.