Всеукраїнська рекламна коаліція анонсує переможців третього відкритого конкурсу National Creative Contests під назвою «Світ проти дій агресора».
Завершилися три національні конкурси National Creative Contests, які були покликані відзначити найкреативніші ідеї, що пов’язані з війною в Україні й з іншими соціально важливими питаннями для України. Третій завершальний конкурс був сфокусований на засуджені дій агресора міжнародною спільнотою.
На конкурс зареєстровано 53 роботи від 26 учасників, з яких 24 роботи пройшли в фінал.
Для суддівства третього конкурсу була сформована команда журі з провідних українських креаторів – виключно з членів Клубу арт-директорів України ADC*UA. До складу журі увійшли: Владислав Галяпа, PROVID; Юлія Колесник, незалежна бренд стратегиня; Сергій Малик, ANGRY agency; Олександр Топольницький, Gram Family; Ольга Ужикова, Netrix; Ігор Фінашкін, IAMIDEA та Андрій Франчук, Brain Tank.
Результати конкурсу «Світ проти дій агресора»
Н+C27+A1:C25 | Назва учасника | Назва проєкту |
1 місце | Antiprotiv Creative Agency | True Russian Store |
2 місце | Publicis Ukraine | The Shoppable War Van |
3 місце | Катерина Барбалат, Станіслав Мархлевський | PACKAGING OF THE WAR |
Шорт-листи | McCann Kyiv | «Українське дитинство» в IKEA |
Publicis Ukraine | Candles of Plea | |
McCann Kyiv | CHILDREN’S FUrniTURE | |
R Agency | Bad Neighbors | |
Креативне онлайн-агентство “Rocketmen” | Become The Judger! | |
Postmen | russia’s made of aggression | |
Saatchi & Saatchi Ukraine | QR Homes | |
Antiprotiv Creative Agency | How to hide an aggressor | |
AdShot Creative | Welcoming / Готуйтеся зустрічати | |
Leo Burnett Ukraine | THE FIRST “LIVE” MEMORIAL | |
Aprostir marketing agency | Не хочете бути наступними? Допомагайте Україні |
|
Aprostir marketing agency | Росія вже тут, навіть якщо ви не помічаєте | |
McCann Kyiv | Півтори кімнати в оренду | |
Creative Right | MONUMENT FOR TERRURIST | |
Leo Burnett Ukraine | Forever Young | |
NORDLEAF | Map of alarms in Europe | |
Aprostir marketing agency | Зупинимо брехню Росії | |
AdShot Creative | NEW DICTIONARY | |
Saatchi & Saatchi Ukraine | The Town that Sold its Name | |
AdShot Creative | КОРДОНИ РОСІЇ | |
Leo Burnett Ukraine | The Lesson We didn’t learn |
Детально ознайомитись з усіма роботами можна за посиланням.
За підсумками конкурсу переможцям та фіналістам, що є комунікаційними агенціями, нараховуються бали в Національний рейтинг креативності та майстерності 2023. Додатково всім переможцям та фіналістам надається право на безкоштовну участь будь-якої своєї роботи в одній релевантній конкурсу категорії Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2023.
Також абсолютно всі роботи, зареєстровані на конкурс за брифом 3, будуть презентовані партнеру конкурсу для подальшого розгляду потенційної співпраці та можливостей реалізації проекту. При цьому за першими двома конкурсами партнери вже розпочали перемовини щодо співпраці з учасниками.
Нагадуємо, що переможців попередніх конкурсів можна переглянути за посиланнями: першого конкурсу за брифом «Кожен українець робить свій внесок у перемогу» та другого конкурсу за брифом «Об’єднана Україна».
Вітаємо переможців National Creative Contests! Та дякуємо всім учасникам, що долучились до створення креативних ідей для соціальних проєктів в підтримку України!
Віримо в перемогу!