Тема ювелірних прикрас залишається прибутковою нішою, попри все. Коли постає вибір купити пусети Пандора чи сукню, більшість купує прикраси. У чому популярність бренду, хто його клієнти обговоримо далі.
Цільова аудиторія Pandora: хто вони і що шукають?
Секрет успішних продажів полягає у правильному визначенні цільової аудиторії та її сегментації. На прикладі Пандори найпростіше розглядати, як це відбувається. Клієнти бренду поділяються на кілька сегментів:
- Жінки віку 20-45 років, які мають середній дохід, що живуть у великих та середніх містах. Вони стежать за модою, ринком краси, багато працюють та претендують на високий рівень життя.
- Жінки 50+ шукають підтвердження своєї статусності, добробуту та огранювання для доглянутої зовнішності. Їм подобається, що колекції оновлюються кожні 2 місяці та завжди можна підібрати щось цікаве.
- Чоловіки за 30. Це бізнесмени, старші менеджери, інвестори, люди з аналітичним розумом. Вони вкладають у жінок так само, як у свої проекти та говорять мовою цифр. Такий чоловік легко може подарувати обручку Pandora вже на 2-му побаченні, якщо побачить, що жінка може дати йому те, що він хоче.
Презентуючи бренд сегменту ЦА, потрібно говорити мовою вигод, чесно розповідаючи про те, які потреби закриють прикраси. Пандора не потребує реклами, це класика, що не старіє, яку бажають мільйони українок.
Але навіть для неї потрібен правильний маркетинг, упаковка і підхід, якщо ви хочете працювати в цьому напрямку. Робота з ЦА може бути загальною чи сегментованою.
Якщо ви хочете працювати відразу з усіма, спираючись на масовість, використовуйте універсальний підхід. У Дніпрі є офіційний інтернет-магазин бренду Pandora, перегляньте, як оформлені товари, опис, на чому зроблені акценти. Це не лише продає, а й не суперечить репутації компанії, яка напрацьовувалася з 1982 року.
Індивідуальний підхід до роботи з ЦА важливий, коли йдеться про дорогі ексклюзивні прикраси та великі суми. Тут потрібно говорити мовою клієнта, щоб він зробив правильний вибір.
Чому бренд такий популярний?
Пандора у всіх на слуху з кількох причин:
- Персоналізація. Модульні браслети дозволяють зібрати унікальну прикрасу, яка відображатиме особисті історії жінки. Шарми, підвіски – цьому лише допомагають.
- Емоційна цінність. Кожен браслет чи прикраса має значення. Більше інформації можна дізнатися у інтернет-магазині. Для жінок емоції потрібні постійно.
- Блиск. Прикраси виглядають дорого, мають продуманий дизайн та лімітовані колекції. Якщо вчасно не купити, можна вже не знайти цю модель.
Приклад цього бренду прикрас показує, як грамотно працювати з ЦА, щоб не просто продавати товари, а інтегруватись у стиль життя та емоційну сферу свого клієнта. Щоб ви додали ще сегментацію цільової аудиторії?