Банальна, побита роками тема — SEO просування сайту. Це як запит “металопластикові вікна”, який увійшов до всіх книг просування в інтернеті. Чи не так?

Чому SEO було і є класикою просування сайту в інтернеті?
Займаючись просуванням сайтів більше 15 років, можемо сказати наступне — існує певна конкуренція між інструментами просування: щось стає модним, ефективнішим, щось йде на другий план, але серед усього цього є один стабільний інструмент, який був, є і буде, поки є безкоштовна пошукова видача. І цей інструмент — SEO.
SEO це:
Додаткова видимість у пошуковій системі
Погодьтеся, досить непогано бути присутнім і в рекламі та в SEO видачі на 1-му аркуші пошукової видачі, тобто одночасно 2 рази.
Довіра з боку користувачів
Те, що зустрічається більше разів — викликає більше довіри у користувачів, відповідно, схильність до споживання та купівлі вище.
Покращення якості сайту
Одне із золотих правил SEO: “бажаєте бути в ТОП 10 — зробіть найкращий сайт і найкращий контент”. Все просто!
Джерело від 20 до 70% конверсій
За умови використання інших каналів просування SEO приносить до 20% конверсій, але для деяких проектів, які менше використовують платні канали просування, воно приносить до 70% конверсій.
Класика роботи пошукових SEO алгоритмів – одна з основ платних розміщень у пошукових системах
Розміщення платних блоках реклами здійснюється за гроші, але принципи релевантності розміщень були і залишаються основою. Пошуковий запит – перевірка на релевантність – показ у видачі.
Альтернатива для тематик, де контекстна реклама заборонена
Є ніші, де реклама через Google Ads просто заборонена, а саме деякі підрозділи медицини, сфера краси, репродукція, технічне обслуговування брендової техніки та інші. У такому разі – SEO це не лише рятувальний круг, а й основний канал просування.
“Подушка” у низький сезон
SEO не має таких щоденних витрат як контекстна реклама і має дуже велику інерцію при правильному використанні. Саме тому результати SEO дуже цінні, коли Ваші покупці не активні та не зовсім хочеться витрачати маркетинговий бюджет у контекстну рекламу без прогнозованого результату.
SEO – це найкраща довгострокова капіталізація Вашого ресурсу. Зрозуміло, є безліч швидких і ефективних альтернатив у короткостроковій перспективі, але якщо говорити про довгострокову стратегію, то ТОП 1 з точки зору ефективності.
Додатково Ви можете прослухати наше відео, де можете почути більше цінної інформації:
Автор статті — Євген Холостенко, фахівець із просування сайтів в інтернеті з досвідом понад 15 років, 500 проектів+ з яких 95% рентабельні, з шестизначними бюджетами і не тільки.
Holostenko & Partners









































































