Інтернет-маркетинг зараз на підйомі і, за всіма прогнозами, його популярність зростатиме. Чому? Тому що в нашій країні інтернет-ринок знаходиться на стадії розвитку, ще далеко не всі галузі його освоїли і конкуренція не така висока, як, наприклад, на заході. Завдяки цьому зараз увійти до маркетингу може практично кожен бажаючий і за помірні гроші. Інша справа — реалізуватися у професії та стати затребуваним фахівцем, тут уже справа не так за вчителем, як за самим учнем.
У цій статті ми розглянемо головні освітні інтернет-платформи України, сподіваємось, що майбутнім студентам буде легше зорієнтуватися та підібрати для себе Alma mater.
Що важливо та які основні вимоги до навчальних платформ?
Найважливішим завданням навчальної програми та платформи, яка її представляє, є дати максимально корисні знання в повному обсязі за короткий час. Інтернет-студенти не мають вільних 5 років, щоб слухати професорські байки про те, як він ходив на рибалку (якщо, звичайно, це не курс риболовлі). Онлайн-навчання передбачає вичавку найголовнішого та найкориснішого без лірики та котиків (якщо це не курс з котоводства чи поезії).
Усі майданчики в нашому списку дають добрий рівень знань, відмінності у методиках викладанн, акцентах та поданні матеріалу. Перейдемо до огляду:
ТОП 10 платформ інтернет-маркетингу
WebPromoExperts
На сьогодні на цьому сайті представлено 19 великих курсів з маркетингу та просуванню в інтернеті, серед них:
- Таргетована реклама (facebook та instagram);
- SMM-фахівець;
- Веб-аналітика;
- Медичний маркетинг;
- Спеціаліст з інтернет-маркетингу;
- РРС спеціаліст;
- Лінкбілдер;
- Інфлюєнс-маркетинг;
- Контент-Маркетинг;
- Просування в Тік-Ток;
- Просування на YouTube;
- Директор з маркетингу;
- Email-спеціаліст.
WebPromoExperts – серйозна освітня платформа, тому основні курси з просування проводять на двох рівнях: “спеціаліст” та “pro”. Це найважливіший момент, тому що має на увазі продовження освіти та глибоке занурення у матеріал. Навчання на WebPromoExperts підходить і для новачків, і для фахівців, що вже відбулися.
Ще один плюс WebPromoExperts – добротний навчальний матеріал, а також велика кількість додаткових програм, майстер-класів, вебінарів та корпоративних тренінгів.
Викладачі курсів — маркетологи, що працюють, тому все, чому вчать, відштовхується саме від практики.
Laba (Лаба) — міжнародна онлайн-бізнес-школа
Основні напрямки школи:
- HR та рекрутинг;
- Маркетинг та PR;
- Фінанси;
- Бізнес та управління.
Серед викладачів Laba: Brand manager Genesis, директор Київстару, Prodact manager Competera, Директор з маркетингу Нової Пошти. Це реальні топи українського бізнесу. Наприклад, Тетяна Лукінюк, В2С директор Київстару, з 20-річним досвідом роботи у великих міжнародних фірмах: RedBull, Coca-Cola, Oriflame, SUN InBev, Mars. Або В’ячеслав Аверін (Creatio Global, ABBYY, WATCOM Group, VUSO Insurance). У цих людей можна багато чого навчитися.
Додатковий плюс – воркшопи, на яких студенти відпрацьовують практичні навички. Там дають багато практики з ринкового позиціонування, запуску реклами, розробки та впровадження стратегій, бізнес-аналітики та просування товарів та послуг.
Випускники підтверджують ефективність програми, серед тих, хто закінчив школу, велику кількість успішних, практикуючих ТОП-маркетологів.
Час, проведений в Лаба, може стати чудовим трампліном для кар’єрного зростання та корисною школою аналітики, маркетингу, просування та брендування.
Edu.Marketer – Освітній маркетплейс
Звичайно, у цій статті не можна обійти свій проєкт, тим більше ми впевнені в тому, що він цього цілком гідний, але не всі читачі стикалися з цим напрямком діяльності.
Маркетер позиціонує себе як освітній маркетплейс. Це означає, що сайт не є школою чи курсами, але допомагає абітурієнтам легко зорієнтуватися на ринку.
У переліку напрямків:
- маркетинг;
- бізнес;
- продажі;
- саморозвиток;
- IT;
- іноземні мови.
Звичайно, для нашої статті важливим є напрямок інтернет-маркетингу, тому давайте уважно подивимося, що є на сайті з цієї теми. Зверніть увагу на 4 основні напрямки:
- SMM – робота з соцмережами;
- PPC – налаштування та ведення реклами в пошукових системах;
- SEO – просування у пошукових системах;
- Email — лідогенерація та просування товарів та послуг через поштові розсилки.
Будь-яка ніша може стати вигідним та цікавим стартапом для молодих спеціалістів. Завдання Маркетера – бути корисним при доборі професії. На сайті представлені курси від кращих IT шкіл країни, тому легко знайдете те, що потрібно.
Комп’ютерна школа Hillel
Це одна із старих та перевірених шкіл країни. Працює понад 8 років, на її рахунку понад 4800 випускників. Комп’ютерна школа спеціалізується на підготовці програмістів.
Працює за 6 напрямками:
- програмування;
- тестування;
- менеджмент;
- маркетинг;
- дизайн;
- дитячі курси.
Безпосередньо з маркетингу:
- курс Social Media Marketing;
- інтернет маркетинг;
- SEO;
- таргетована реклама.
Комп’ютерна школа Hillel пишається випускниками, і це не дивно, тому що вони працюють у SAMSUNG, Infopuls, EPAM, DataArt та Ubisoft. І, мабуть, це навзаєм, бо відгуки на школу — позитивні.
Школа інтернет-маркетингу
Школа інтернет-маркетингу проводить навчання за трьома головними напрямками:
- Інтернет маркетолог;
- SEO-фахівець;
- SMM;
- PPC.
Заняття проводять онлайн, один день на тиждень у вихідні. Тривалість лекції 3:00. Тривалість курсу – 10 тижнів.
Цим курсам вже близько п’яти років і за цей час підготували понад 500 професіоналів. Вражає перелік компаній, де працюють випускники, серед них АЛЛО, Admix, Adindex, Cyber Shark.
Admixer Academy — освітня платформа для новачків та спеціалістів з досвідом
Academy створена завдяки материнській компанії Admixer, яка є одним із флагманів діджиталізації країни.
Щоб це побачити, достатньо поглянути на перелік курсів академії. Окрім об’ємних та тривалих, є малі, з вузьких питань, а також окремі лекції та вебінари.
Важливий плюс навчання – понад половину часу відведено під практику. Викладачі є чинними маркетологами. Академія обіцяє індивідуальний підхід до студентів та всі необхідні для навчання матеріали. Для всіх, хто хоче спробувати безкоштовно, є антикризовий пакет та окремі міні-курси із соцмереж.
Admixer Academy рекомендується як один із найкращих освітніх проєктів.
Бізнес-конструктор — освітня програма для власників та ТОП менеджерів
Потрібно відразу сказати, що це платформа для фахівців, що відбулися, які між роботою і курсами піднімаються на Кіліманджаро.
На базі «Конструктора» проводиться значна кількість тренінгів, які розраховані на тих, хто хоче підвищити якість своєї роботи, ефективно витрачати кошти та більше заробляти.
Звичайно, вивчати ТОП-менеджерів можуть не менш авторитетні колеги — маркетологи та власники бізнесу. Програма розрахована на три місяці з повноцінними домашніми завданнями, обговореннями у майстер-групах та роботою над помилками. Після завершення теорії передбачається практика за допомогою фахівців «Конструктора».
Promodo Academy
Promodo – одне з топових діджітал-агентств, а Академія – його дочірня компанія. На інтернет-ринку України та Європи вже близько 18 років. Також, як і агентство, академія надає якісні послуги та дає гарний рівень підготовки. У переліку є великі та малі курси, тому можна підібрати те, що потрібно. Початківець спеціаліст зможе записатися на комплексний тренінг. А досвідчений – знайти міні-курс для підвищення кваліфікації в будь-якій сфері. Ось основні:
- Формування фіда в Google таблицях;
- Blogging for teen;
- Курс автоматизації облікових записів Google ADS;
- Курс контекстної реклами;
- Відеоблоггінг у Youtube, Twitch, TikTok;
- Інтернет маркетинг;
- Таргетинг;
- Технологія Assessment Center;
- Курс пошукової оптимізації.
Про Академію Промодо є хороші та погані відгуки, і це нормально, бо є різні люди, з різною підготовкою та складом характеру.
Школа маркетингу при Києво-Могилянській бізнес-школі (KMBS)
KMBS – це не курси, не ПТУ і навіть не коледж, її програма – це серйозно, тут не вдасться “нахопати по верхах” і швидко “зрубати грошей”. Програма передбачає серйозний підхід до вивчення маркетингу та розрахована на ТОП менеджерів, власників та керівників бізнесу. Навчання в KMBS принесе користь, якщо студент орієнтований на отримання фундаментальних знань.
Випускники школи – це реальна і майбутня еліта бізнесу, люди, здатні розуміти, що на певному рівні одного маркетингу обмаль, і потрібен повний комплекс академічних знань. «Могилянка» — для тих, хто має час, гроші та можливості всебічно розвиватися.
Звичайно, це навряд чи буде потрібно, якщо збираєтеся аналізувати посилання, збирати семантику і налаштовувати рекламу, що таргетує.
GeekBrains
GeekBrains – відомі it курси, які готують програмістів, дизайнерів, аніматорів, тестувальників, аналітиків та, звичайно, маркетологів. З огляду на айтишний ухил материнської компанії, не дивно, що маркетолог – гік має бути технічно підкований. Швидше за все, знання UX/UI дизайну у проєктуванні сайтів маркетологу не зашкодять.
В програмі:
- Основи інтернет-маркетингу;
- Стратегія digital-просування;
- Сайти та програми;
- Аналітика для інтернет-маркетингу.
Викладачі – колишні співробітники ТОПових компаній. Творці програми навчання гарантують велику кількість практичної роботи, підтримку під час навчання та допомогу при працевлаштуванні.