Сучасний бізнес, особливо стартапи і компанії з IT-сфери, потребують специфічної та актуальної інформації. В поле зору ком’юніті потрапляє контент про інвестиції, цифрові технології і новинки ринку, тренди інтернет-бізнесу і способи просування стартапів і IT-компаній.
Тому актуальну інформацію аудиторії можуть надати тільки галузеві онлайн-медіа. Також вони допоможуть компаніям розповісти про себе і отримати впізнаваність в професійному співтоваристві, зайнявши гідне місце серед учасників високотехнологічного ринку. Якщо публікацій у виданнях, про які піде мова нижче, ще не було, зверніть увагу на топ-лист ЗМІ України відповідної тематики, який підготувала онлайн-платформа PRNEWS.IO.
Він враховує загальну кількість переглядів сайтів видань з січня по березень 2021 року. Для аналізу використовувалися дані сервісу SimilarWeb і власного каталогу платформи *.
Рейтинг очолює itc.ua. Найбільш заслужене популярне видання про IT протягом трьох місяців користувачі відвідали 11,64 млн. разів.
Наступні три учасники слідують один за одним з невеликою різницею. Одне з найбільш ненудних бізнес-ЗМІ України – ain.ua – набрало 3,493 млн переглядів.
За ним з показником 3,307 млн візитів йде онлайн-журнал про просування в бізнесі mc.today.
Замикає четвірку лідерів захоплюючий техноблог gagadget.com – 3,133 млн відвідувань за перший квартал 2021 року.
Решта учасників рейтингу не перейшли мільйонний рубіж. Але це не говорить про погану відвідуваності, а свідчить про ексклюзивність контенту і більш вузьку читацьку аудиторію.
- Все про інвестиції – inventure.com.ua – 775,780 відвідувань;
- Креативно про цифрові технології і новинки ринку – keddr.com – 659,267;
- Маркетинг і бізнес – vctr.media – 573,691;
- Професійно про маркетинг, піар, рекламу і IT – mmr.ua – 355,872;
- Тренди бізнесу в інтернеті, creative-індустрія і технології – nachasi.com – 222,764;
- Маркетинг, стартапи та новини для підприємців – marketer.ua – 176,068.
- Один з найвпливовіших ресурсів про діджитал, маркетинг, рекламу та медіа-сферу – sostav.ua – 145,009 візитів.
* У дослідженні взяли участь сайти з каталогу PRNEWS.IO відповідної тематики, дані про яких базуються на аналітиці SimilarWeb. Період – з січня по березень 2021 р