Якщо креативна веб-студія намислила собі розповісти про трансформації та досягнення за рік, вона створить не презентацію, а анімаційний онлайн-дайджест.
Та й рік візьме не загальнокалендарний, а той реальний, який усе змінив для всього світу. З березня 2020-го до березня 2021-го — час, коли на п’ятнадцятому році існування Vintage докорінно змінився. І рішуче покрокував за рамки веб-продакшна.
З’явилися власна брендингова агенція, креативний відділ. Провели десятки стратегічних сесій з digital-трансформації бізнесу та почали системно впроваджувати digital в ДНК компаній.
Новий дайджест — про те, як авторський дизайн та непересічні ідеї Vintage приносять потужні результати. Замовнику, українцям, Україні.
В цифрах:
- Розробили й задизайнили онлайн-платформу «Дія.Цифрова освіта». За рік досягли показника 450 000+ користувачів, які на 50+ курсах підвищують цифрову грамотність.
- Створили від ідеї до запуску платформу для малого бізнесу «Дія.Бізнес»: 16 000+ користувачів.
- Спродюсували соціальний проєкт, присвячений проблемі домашнього насильства, «Річ у тім». Отримали 70 згадок у ЗМІ.
- Придумали, спроєктували та за 14 днів запустили перший онлайн-ресторан «Чорноморка».
- Створили брендовий е-commerce для ARTWINERY. За перші 3 місяці отримали +580% продажів.
- Перенесли в онлайн кінофестиваль «Молодість», забезпечили йому захист від піратів та роботу суддівського модуля.
Що ще? Намалювали свої перші білборди, зняли рекламні ролики.
Зробили та оновили корпоративні сайти для:
- ZORG: географія клієнтів компанії збільшилась в 4 рази, а продажі — в 5. Тому що 3D та анімація;)
- Nutricia Club — 500 000 відвідувачів за 8 місяців.
- Riviera House. Сайт отримав Honorable Mention від Awwwards.
- SWEET.TV. Також запустили найбільшу в України Instagram-активацію: охопили аудиторію 16 млн.
І все це з любов’ю до KPI.
Системні клієнти Vintage: українські представництва Toyota та Lexus, Subaru Global, забудовник «ДІМ», «Ковальська Нерухомість», Bild.ua, ОККО.
Ще ближче до грошей? Веб-студія співпрацює з «Ощадбанком», ПУМБом, «Південним», «Альфа-банком» та «Банком Альянс». Наявний досвід у фінтех-дизайні й розробці застосовується, актуальний напрацьовується щодня.
А ще Vintage почали запрошувати як спікерів на міжнародну арену. Тепер українці навчають світових дизайнерів, як стати ще кращими: на Awwwards, Digital Design Days, ADC* Europe (креативна директорка студії була спікером та членом журі). Патріот всередині радіє і махає прапором 🙂
Останні дванадцять місяців змусили студію прийняти чимало викликів. Та довести, що Vintage продовжує працювати захоплено й інноваційно.
Й наразі готовий бути повноцінним партнером з digital-реклами: є люди, досвід та ідеї. Тому що крута робота — це коли з любов’ю та розумінням.