Для успішного ведення бізнесу потрібно вести якісну комунікацію з клієнтами та партнерами. У такій важливій справі не обійтися без ефективних сучасних технологій для здійснення та приймання дзвінків. Однією з таких є онлайн телефонія, вигідна альтернатива стаціонарному телефону, що працює через Інтернет.
Онлайн телефонія має безліч переваг як для бізнесу загалом, так і для роботи кол-центрів. Вона зарекомендувала себе доступним, багатофункціональним, бюджетним та якісним каналом зв’язку. Тепер ви точно не втратите жодного дзвінка чи потенційного покупця!
Підприємці особливо цінують час, адже кожна хвилина та копійка у бізнесі має значення. Впровадження сервісу онлайн телефонії дозволяє заощадити до 60% на дзвінках щомісяця, забезпечує високу якість зв’язку, різноманітні функціональні можливості та жодної прив’язки до фізичних адрес!
Налаштувати та підключити онлайн телефонію досить просто, вам не знадобляться жодні складні технічні маніпуляції чи значні витрати на купівлю обладнання. Просто переходьте на платформу Shelfy та обирайте хмарну платформу, яка максимально задовольнить потреби та вимоги вашої компанії. Тут ви зможете ознайомитися з їх детальним описом, функціями, вартістю, а також відгуками реальних користувачів. Для зручності вибору можна задати фільтр по типу бізнесу або ціні за користувача.
Основне призначення онлайн телефонії
Отже, завдяки технології віртуальної телефонії можна об’єднати всі номери компанії в єдину корпоративну мережу. Такий підхід забезпечує ефективне та комфортне спілкування з клієнтами, партнерами та колегами.
Серед основних можливостей онлайн телефонії можна виділити наступні:
- Автоматичний розподіл вхідних дзвінків між менеджерами;
- Одночасне здійснення необмеженої кількості викликів з одного номера;
- Ведення статистики дзвінків;
- Запис всіх розмов для їх подальшого аналізу та покращення стратегії комунікації з клієнтами;
- Переведення вхідних викликів та інший номер без необхідності роз’єднувати зв’язок;
- Контроль витрат на телефонні дзвінки;
- Інтеграція корпоративної телефонної мережі з CRM-системою.
Онлайн телефонія підійде бізнесу будь-якого розміру та сфери діяльності. Компанія зможе суттєво скоротити видатки на телефонний зв’язок, підвищити мобільність персоналу та збільшити продуктивність команди завдяки широкому функціоналу.
Найбільше платформи онлайн телефонії підійдуть таким компаніям:
- Основний напрям діяльності – продажі та обслуговування клієнтів;
- Мають велику кількість філій;
- Ведуть віддалений формат роботи;
- Часто доводиться здійснювати дзвінки за кордон.
Для організації комунікації в колективі та управління великим потоком дзвінків системи онлайн телефонії потрібні банкам, страховим компаніям, великим магазинам, мережевим ресторанам та компаніям з великою кількістю відділень. Раніше ІР-телефонія вважалася привілеєм великих корпорацій, проте зараз ця технологія доступна навіть невеликим компаніям.
Розглянемо основні функції систем онлайн-телефонії:
- Міські канальні номери для одночасної обробки декількох дзвінків за одним номером, скорочення терміну очікування для клієнтів на лінії;
- FMC – об’єднання всіх офісних телефонів та мобільних гаджетів компанії в єдину корпоративну мережу з безкоштовним зв’язком і переадресацією на короткі внутрішні номери;
- Номери 0-800 для безплатних дзвінків для клієнтів;
- Переадресація викликів на міські та мобільні номери для підтримки зв’язку в будь-яких умовах;
- Голосове меню для клієнтів для отримання необхідної інформації та самостійного з’єднання з потрібним відділом;
- Callback – функція замовлення зворотного дзвінка на сайті;
- Запис розмов для подальшого оцінювання якості обслуговування;
- Сервіс голосової пошти для автоматичної обробки викликів у неробочі години;
- Функція конференц-зв’язку для проведення нарад.
Принцип роботи систем онлайн телефонії
Платформи онлайн телефонії працюють на основі технології технології VoIP (Voice over Internet Protocol, або “голос по інтернет-протоколу”). Система автоматично перетворює голосові повідомлення на цифрові сигнали, які потім передаються Інтернет кабелем. Завдяки цьому дзвінки можна здійснювати не лише телефоном, а з будь-якого пристрою, що має доступ до мережі.
Отже, віртуальна телефонія працює за наступним принципом: клієнт використовує ІР, який фізично знаходиться у провайдера. Завдяки цьому не доведеться встановлювати дорогу цифрову АТС у себе в офісі, необхідні послуги можна отримати через Інтернет, просто оплативши підписку на сервіс. Керування телефонною мережею здійснюється через простий та інтуїтивно зрозумілий веб-портал.
Розглянемо примітивний алгоритм роботи онлайн телефонії:
- Особа набирає номер та після встановлення з’єднання починає говорити;
- Спеціальна технологія перетворює голос на цифрові сигнали та передає їх по SIP-протоколу на апарат іншого абонента;
- Приймаючий апарат отримує цифрові сигнали та декодує їх у звукові повідомлення.
Для чого потрібна віртуальна телефонія?
Як ми вже з’ясували раніше, віртуальні номери працюють від хмарних телефонних станцій та не прив’язані до конкретної місцевості чи пристрою. Таким чином вдається суттєво розширити можливості мережі.
Віртуальна телефонія дозволяє бізнесу:
- Скоротити витрати на оплату послуг оператора та роумінгу: можна телефонувати як на міські, так і на мобільні пристрої, не потрібно оплачувати роумінг та послуги оператора, що знижує вартість дзвінків;
- Розширити можливості комунікації: переадресація викликів, записи розмов, проведення онлайн конференцій в режимі реального часу;
- Здійснювати дзвінки до будь-яких країн: варіант для співробітників, що часто їздять у відрядження за кордон, або ж комунікують з іноземними партнерами чи клієнтами, більше не доведеться доплачувати за географічну віддаленість;
- Інтегрувати систему телефонії з CRM: збір даних та аналіз діяльності персоналу, створення статистичних звітів та покращення показників якості комунікації.
Отже, сервіси онлайн телефонії – це незамінний інструмент для бізнесу, що здійснює продажі та обслуговування клієнтів телефоном. Використання такого сучасного програмного забезпечення сприяє підвищенню якості клієнтського сервісу, контролю ефективності персоналу, аналізу ефективності рекламних каналів та підвищенню конверсії угод. Таким чином, компанія зможе не тільки грамотно розподілити бюджет, а й отримає детальну статистику для аналізу комунікації з клієнтами. Платформи онлайн телефонії можна інтегрувати з CRM-системою для автоматизації дзвінків, розширення клієнтської бази та об’єднання різних каналів комунікації.