Команда Viber Dating запитала українців, що є вирішальним для їхнього “свайпу вправо” при онлайн знайомствах — фото чи опис профілю. 76% обирають людину саме за фото. Користувачі також поділились, якими мають бути фото та опис, щоби завоювати їхню увагу.

Viber Dating
Rakuten Viber Dating дізнався, на що українці звертають увагу при онлайн знайомствах в першу чергу — на фото чи на опис. В опитуванні в офіційному каналі сервісу Viber Dating Club взяли участь близько тисячі респондентів.
Результати опитування показали, що для 76% опитуваних фото є вирішальним для “свайпу вправо”. Близько половини з них (47%) зазначили, що головне у фото — це посмішка. На питання “Якщо для вас вирішальне фото, яким воно має бути?” відповіді розподілилися наступним чином:
- Головне з посмішкою, живе фото — 47%;
- Будь-яке, головне без купи фільтрів — 11%;
- Розглядаю лише з фото в повний зріст — 9%;
- Будь-яке, головне, щоб обличчя було видно — 8%;
- Фото з тваринками — безпрограшний варіант — 7%;
- Загадкові, звабливі фото — те, що треба для знайомства — 5%;
- Круто, якщо на фото людина займається спортом — 4%;
- Фото з авто, мотоциклом — ось мій фетиш — 3%;
- Стильне, можна з професійної фотосесії — 3%;
- Звертаю увагу на серйозні, робочі фото, в костюмі і т. д. — 3%.
Натомість 24% українців при знайомствах онлайн в першу чергу звертають увагу на опис профілю. Третина респондентів (32%) дивляться, чи є з людиною спільні інтереси. Відповіді на питання “А якщо вирішальне — це опис, на що звернете увагу?” розподілилися таким чином:
- Співпадіння за інтересами — 32%;
- Хочу бачити в описі, чого людина хоче від стосунків — 16%;
- Неважливо, аби хоч щось про себе сказали — 13%;
- Щоб читалася щирість, справжність (навіть із недоліками) — 10%;
- Якщо має / любить домашніх тварин — це плюсик у карму — 9%;
- Почуття гумору — 8%;
- Якщо любить дітей — це метч — 5%;
- Нестандартний підхід до опису — 4%;
- Згадка, чим займається — 3%.
Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>1000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.