Якщо для більшості День Святого Валентина – день, коли можна приділити увагу своїй коханій людині або друзям, то для креативників – це ще один інфопривід для того, щоб збільшити впізнаваність бренду, підвищити лояльність аудиторії та збільшити продажі.
Саме тому все більше брендів залучають такі інфоприводи й створюють креативні кампанії, аби привернути увагу споживача в умовах підвищеної конкуренції.
Наші креативники в NGN.agency також створили на День Святого Валентина міні-кампейни. Враховуючи характер та індивідуальність кожного бренду, ми передали через контент автентичні історії кохання.
AXE:
Kabanosy:
Креативники NGN.agency – не єдині, хто використав цей інфопривід для підвищення віральності брендів в соцмережах. Багато світових брендів працюють над темою кохання власних брендів роками.
Одні з найвідоміших кампейнів:
Toblerone «Be more thoughtful»
Шоколадні цукерки є одним із найпопулярніших подарунків до Дня Святого Валентина, і у своєму кампейні Toblerone вирішили показати, що буде, якщо прогадати й подарувати те, що не сподобається твоїй другій половинці.
Реклама показує пари, які дарують один одному жахливі подарунки. Ми всі знаємо це відчуття невдалого подарунка. Тому гасло «Будьте уважнішими» закликає обдумано радувати свою половинку. Як? Купуючи Toblerone, звичайно!
Gucci «Love Story Zine»
До Дня Святого Валентина Gucci випустив журнал під назвою «Історія кохання, представлена Gucci», що містить художні фотографії та арт роботи художниці Аріани Пападеметропулос та демонструє всю колекцію Gucci. Історія не просто кохання, а й відчуття смаку Gucci, розкоші та артистизму. Обмежений тираж журналу був доступний у паперовій або цифровій версії на окремому вебсайті.
Pandora «Getting real with real people»
Автентичність – це те, чого прагнуть сьогоднішні споживачі. Тому ювелірний бренд Pandora персоналізував свою рекламну кампанію на честь Дня Святого Валентина і зняв у ній реальних людей. Pandora запитала різні пари, що для них означає День Святого Валентина, і в результаті створила рекламу, яка фокусується на клієнті, а не на продукті. Крім того, інтимна, реальна атмосфера відео робить його дуже затишним і справжнім.