Glovo зібрали інформацію про замовлення, які користувачі зробили 8 березня, сподіваючись, що читачів вона зацікавить.
Як українці святкували 8 березня з Glovo?
У 33 рази більше квітів замовили користувачі 8-го березня, якщо порівнювати зі звичайним днем, та втричі більше, ніж в цей же день минулого року. Кількість замовлень квітів навіть перевершила показник 14 лютого — на 42% більше замовлень.
Тюльпани — улюблені квіти до Міжнародного жіночого дня. А найдорожчий букет коштував 9 тисяч гривень та складався з 45 тюльпанів та мімози.
Майже 14 тисяч кілометрів проїхали кур’єри Glovo у цей день, доставляючи квіти. Це більше, ніж відстань між Україною та Аргентиною.
Найчастіше додавали листівки з побажаннями до букетів коханим. Але були і привітання тещі від зятя.
Суші 8 березня замовляли в 5 разів більше, якщо порівняти зі звичайним днем. У топі були різноманітні набори ролів та суші.
Кількість замовлень піци зросла у 2 рази, а перевагу надавали смакам піци “Чотири сири”, “Пепероні” та “М’ясна”.
На подарунок найчастіше обирали косметику та засоби для догляду — кількість таких замовлень зросла вдвічі у порівнянні зі звичайним днем.
Кількість замовлень подарункових наборів по догляду за тілом зросла у 9 разів. В той час як минулого року фаворитами у користувачів були свічки.